Gå til innhold

fin telefon til Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6600 er jeg meget fornøyd med....

hvis du skal ha symbian har du pr. dags dato kun den,sx1, 3660,3650,ngage,p800/p900, (kommer ikke på flere som finnes i norge)

skal du ha en "vanlig" tlf. så vil jeg nok anbefale t630, masse mobil til en relativt lav pris :thumbup:

6230 ser også meget bra ut... Liten, fin (syns no jeg), mp3 og radio ;)

Lenke til kommentar
6600 er jeg meget fornøyd med....

hvis du skal ha symbian har du pr. dags dato kun den,sx1, 3660,3650,ngage,p800/p900, (kommer ikke på flere som finnes i norge)

skal du ha en "vanlig" tlf. så vil jeg nok anbefale t630, masse mobil til en relativt lav pris :thumbup:

6230 ser også meget bra ut... Liten, fin (syns no jeg), mp3 og radio ;)

det jeg er kiin på er symbian os! Vil ha litt pda følelse!

noen andre som har noen forslag??

eller q-tek virker som ganske ok tlf!

Lenke til kommentar
qtek... ustabile og smådårlige... (tross alt laga av microsoft  :p )

ser at du er unix Fan deluxe:P men men er litt kult å ha windows på en mobil :D

Skulle det ikke komme en motorola med Windows? Den så jo fet ut!

desverre er jeg som en liten unge, Klarer ikke å vente 2uker engang:P

men men! Er blitt helt hekta på Se p900 :love::love:

noen som kan gi meg en link til test av P900 på norsk?

Mvh Fredrik den kriminelle kake:P

Lenke til kommentar
Digg telefon det. Skjermen er kraftig forbedret fra P800, men den ser ærlig talt ikke så fin ut i virkeligheten som på bilder :(

Hmm.

Jeg fikk min i går (YESSS! Endelig!) og synes den er enda finere enn på bildene.

Dette er uten tvil den beste telefonen jeg har prøvd (jeg er jo litt gizmo-geek da...)

Og så kan jeg spille Lucasarts-spill på den. Livet er herlig dere :green:

Lenke til kommentar
Hvis kult betyr irriterende og tregt så...

Og Symbian er ikke tregt eller??

Kommer ikke det helt ann på prossesoren i mobilen og ikke operativsystemet?

Nei. Symbian tlf har nogenlunde like raske prosessorer. Så det tviler jeg har noe med saken å gjøre. SX1 har raskere prosessor enn N6600, men er likevel tregere i menyene...

Lenke til kommentar
Hvis kult betyr irriterende og tregt så...

Og Symbian er ikke tregt eller??

Kommer ikke det helt ann på prossesoren i mobilen og ikke operativsystemet?

Nei. Symbian tlf har nogenlunde like raske prosessorer. Så det tviler jeg har noe med saken å gjøre. SX1 har raskere prosessor enn N6600, men er likevel tregere i menyene...

Mener forskjellen mellom microsoft og symbian... det er telefonen som er tregere, ikke systemet som er treigt!

Lenke til kommentar

Ikke krangle nå gutter, hehe.

Jeg har som sagt bare hatt min P900 et drøyt døgn, men har testet den skikkelig på alle måter (sluker batteri å dille dagen lang med den gitt).

Har du råd, vil jeg anbefale den sterkt, HVIS du har bruk for mange funksjoner. Liker du å hå mobilen i bukselomma, finn noe annet ;)

Eneste negative jeg kan komme på er størrelsen og at den er litt vrien å operere med en hånd. Kanskje en vanesak.

Ellers har jeg hatt T610. Den var også super, kanskje du skulle ta en titt på T630?

Oppgraderte jevnlig, og tregheten i sms-skriving forsvant til slutt.

Jeg kikket litt på Qtek (7070 og 1010, de "gamle") før jeg kjøpte P900, men det ble litt tregt og ustabilt (henger mye fikk jeg inntrykk av). Fikk ikke prøvd 8080 og 2020 dessverre.

Nokia Symbian har jeg aldri prøvd selv, men alle jeg kjenner som har, har bare godord om det :) Har hatt lyst på en, men designet falt ikke i smak på noen av dem.

I designet er det Samsung som regjerer. Synd de ikke har så mange funksjoner og praktiske løsninger som noen av de andre. Jeg LIKER funksjoner!

Siemens har jeg bare aldri likt. Smak og behag. Mener ikke å rakke ned på dem, jeg har bare ikke satt meg inn i dem, så jeg kan ikke si noe om dem.

EDIT: leif

Endret av bdd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...