Erlendz Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ja det ovenfor sier vel sitt. Jeg fikk iriver ifp-190TC i posten i dag, og jeg liker den kjempegodt. Men jeg klarer ikke komme i menyen I manualen står det: "Press and hold the navi/Menu button to display the menus." Menes det da ikke den analog stikka man kan navigere med? Skal man ikke trykke på den? det var i allefall slik jeg forstod det, men det går ikke Hjelp Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 press inn fort, mener jeg å huske det var... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Får det ikke til. Mener du at jeg bare skal trykke stikka fort inn? Det går iallefall ikke. Kanskje jeg må være en spesiell plass inne i spilleren for at det skal gå, eller? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Fant det nettop ut Man skulle trykke på analog knappen. Og det litt hardt. Jeg hadde ikke trykt så hard, siden jeg trodde det ikke var noen vits i å bruke makt, men........... PS spilleren er knallgod Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 ja, har vært borti iRiver før. De spillerne er dyre, men kvalitet er det (nå skal jeg kanskje ikke si hvorfor jeg retunerte min da...) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Jo si det. Du returnerte den vel ikke tilfeldigvis til mpx nei? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 utrolig god spiller. har helt lik. eneste var at jeg ville hatt den i sølv og fikk den i en grå matt kjedelig farge. husk å oppgrader til nyeste fw Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Er det ikke slik at sølv fargen er 128mb versionen? tror det... Jeg har ikke oppgradert til nyeste fw. Leste et sted at batteritiden gikk ned da. Er det egentlig noen viktige endringer? EDIT: En ting: Jeg får jeg ikke til å bruke det programmet som følger med. Det kommer fram at spilleren ikke er tilkoblet, men den dukker jo opp i min datamaskin som en ekstra harddisk. Så jeg bare kopierer og limer inn der. Fungerer fint det Er det noen fordeler med å bruke det medfølgende programmet? Endret 26. februar 2004 av OterOter Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) OterOter, nei, jeg kjøpte og leverte den hos Komplett... Kjøpte den i slutten av Juli i fjor, og i starten av September nekta den å starte opp... Dro nedover, fyrn testa den i kassen, og ga meg pengene tilbake på minuttet. At det er selvforsynt skade kan godt være, den hadde nok blitt litt klemt i lomma... Men husker det var en sabla fin spiller, veldig bra lyd. (Gått over til iPod nå, og mener lyden er tilnærmet lik.) Endret 26. februar 2004 av |FSK| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå