Gå til innhold

et latterlig spørsmål ang ifp-190TC

Anbefalte innlegg

Ja det ovenfor sier vel sitt. Jeg fikk iriver ifp-190TC i posten i dag, og jeg liker den kjempegodt. Men jeg klarer ikke komme i menyen :blush:

I manualen står det:

"Press and hold the navi/Menu button to display the menus." Menes det da ikke den analog stikka man kan navigere med? Skal man ikke trykke på den? det var i allefall slik jeg forstod det, men det går ikke :wow:

Hjelp :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke slik at sølv fargen er 128mb versionen? tror det...

Jeg har ikke oppgradert til nyeste fw. Leste et sted at batteritiden gikk ned da. Er det egentlig noen viktige endringer?

EDIT:

En ting: Jeg får jeg ikke til å bruke det programmet som følger med. Det kommer fram at spilleren ikke er tilkoblet, men den dukker jo opp i min datamaskin som en ekstra harddisk. Så jeg bare kopierer og limer inn der. Fungerer fint det

Er det noen fordeler med å bruke det medfølgende programmet?

Endret av OterOter
Lenke til kommentar

OterOter, nei, jeg kjøpte og leverte den hos Komplett...

Kjøpte den i slutten av Juli i fjor, og i starten av September nekta den å starte opp... Dro nedover, fyrn testa den i kassen, og ga meg pengene tilbake på minuttet.

At det er selvforsynt skade kan godt være, den hadde nok blitt litt klemt i lomma... Men husker det var en sabla fin spiller, veldig bra lyd. (Gått over til iPod nå, og mener lyden er tilnærmet lik.)

Endret av |FSK|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...