Anathema Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er det noen norske butikker/webshopper som selger Stronghold crusader eller andre stronghold versjoner utenom The castlesim? Har vært innom bla. gamesmix m. fler uten å finne noe. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har sett Stronghold Crusader på flere ulike spillsjapper rundt om her i byen iallefall (Tronheim). Deriblandt Elkjøp og Lefdal. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Finner mange av dem i skattekista (kassa med spill til 99,-) til Spiderman nedi Fredrikstad. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er ganske gammelt så du finner det vel neppe i bestseller-hylla i spillsjappene. Kik rundt etter sånne "nice price" versjoner av litt eldre spill. De aller fleste store spillsjapper har minst 1 hylle med sånne. Dette fordi selskapene, f.eks. xplosiv, best buy, sold out, kjøper spillene fra utviklerne når de slutter å selge til fullpris, og dumper prisen til under 50% og selger dem pånytt med litt annen innpakning. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 kjøpte det nettopp i "skrotkassa" på spaceworld til 99 kroner... Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Kjøpte det på også i skrotkassa til spaceworld. Er ikke sikkert de har det lenger, men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Altså ingen internett butikker som selger det ? Har vært innom mang en skrotkasse men har kun funnet vanelig Stronghold. Det har jeg jo fra før. Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Sjekk Ram og Rom butikkene... De har slikt på en fin hylle hvor de stapper spill de ikke klarer å selge og gamle klassikere Lenke til kommentar
Marti Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis du ikke får tak i det kan du jo tross alt kjøpe mitt! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis du ikke får tak i det kan du jo tross alt kjøpe mitt! You got yourself a deal man! Lenke til kommentar
Grums Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 .... ellers så har du et alternativ her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå