the bønn Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hva synes dere om raidmax kabinetter? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg syns de fleste jeg har sett er stygge. Hva er poenget ditt med denne topicen? Skal du kjøpe deg kabinett nå? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg syns ikke de er noe spessielt pene å se på. Finnes mye som er bedre. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Den i al. er ikke så værst synes jeg. Men smaken er som baken. Noen liker dem og noen liker dem ikke. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg er glad i dem.... men det er opptil hver og en å avgjøre.... Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 de nye raidmax scorpien kabinettene gir helt utrolig mye for pengene, sier jeg med Lian li... Lenke til kommentar
the bønn Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Ja jeg er helt enig raidmax er noen fete kabinett det er bare noen av di som er stygge. jeg tenkte egentlig og kjøpe det gule. det er jo faktisk ganske tøft Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Endret 26. februar 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg syns ikke de er noe spessielt pene å se på. Finnes mye som er bedre. Lurer på hvorfor du gidder å si noe sånt? Du kan godt få låv til å vise oss alle de kabinettene kabinettene som er mye bedre til samme pris.. Har du grunnlag for å si at det finnes mye som er bedre? Har du hatt det selv? Hvis ikke er det unødvendig å komme med slike påstander Hva er det med deg da? Trådstarter ba helt klart og tydelig om at vi skulle ytre våre personlige meninger om disse kabinettene. Da må det vel være lov til si hva enn man vil? Eller skal du bestemme det? F.eks: man trenger ikke å ha eid og kjørt en bil for å si hva man mener om den. I alle fall ikke når det gjelder utseendet. Han sa heller ikke noe om at de var dårlige til prisen, men at de ikke var spesielt pene å se på. Hvis det er noen som kommer med unødvendige påstander her vil jeg si det er deg. Ingen vits i å flippe på en kar fordi han ikke liker noe du kanskje har hatt. Jeg er helt enig i at det finnes mye som er bedre. Jeg gidder ikke å si hvorfor eller hvilke, siden dette er helt opp til hver enkelt å bedømme. Lenke til kommentar
the bønn Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg syns ikke de er noe spessielt pene å se på. Finnes mye som er bedre. Lurer på hvorfor du gidder å si noe sånt? Du kan godt få låv til å vise oss alle de kabinettene som er mye bedre til samme pris.. Har du grunnlag for å si at det finnes mye som er bedre? Har du hatt det selv? Hvis ikke er det unødvendig å komme med slike påstander Ja jeg har det gule raidmax kabinettet og jeg lurte bare på hva dere syntes om di.!!!!! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg syns ikke de er noe spessielt pene å se på. Finnes mye som er bedre. Lurer på hvorfor du gidder å si noe sånt? Du kan godt få låv til å vise oss alle de kabinettene som er mye bedre til samme pris.. Har du grunnlag for å si at det finnes mye som er bedre? Har du hatt det selv? Hvis ikke er det unødvendig å komme med slike påstander Ja jeg har det gule raidmax kabinettet og jeg lurte bare på hva dere syntes om di.!!!!! Godt det er noen som er enige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå