Gå til innhold

raidmax eller ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns ikke de er noe spessielt pene å se på. Finnes mye som er bedre.

Lurer på hvorfor du gidder å si noe sånt? :angry:

Du kan godt få låv til å vise oss alle de kabinettene kabinettene som er

mye bedre til samme pris.. Har du grunnlag for å si at det finnes mye som er bedre? Har du hatt det selv? Hvis ikke er det unødvendig å komme med slike påstander :thumbdown:

Hva er det med deg da? Trådstarter ba helt klart og tydelig om at vi skulle ytre våre personlige meninger om disse kabinettene. Da må det vel være lov til si hva enn man vil? Eller skal du bestemme det? F.eks: man trenger ikke å ha eid og kjørt en bil for å si hva man mener om den. I alle fall ikke når det gjelder utseendet. Han sa heller ikke noe om at de var dårlige til prisen, men at de ikke var spesielt pene å se på.

Hvis det er noen som kommer med unødvendige påstander her vil jeg si det er deg. Ingen vits i å flippe på en kar fordi han ikke liker noe du kanskje har hatt. Jeg er helt enig i at det finnes mye som er bedre. Jeg gidder ikke å si hvorfor eller hvilke, siden dette er helt opp til hver enkelt å bedømme.

Lenke til kommentar

Du kan godt få låv til å vise oss alle de kabinettene som er

mye bedre til samme pris.. Har du grunnlag for å si at det finnes mye som er bedre? Har du hatt det selv? Hvis ikke er det unødvendig å komme med slike påstander :thumbdown:

Ja jeg har det gule raidmax kabinettet og jeg lurte bare på hva dere syntes om di.!!!!!

Lenke til kommentar

Du kan godt få låv til å vise oss alle de kabinettene som er

Ja jeg har det gule raidmax kabinettet og jeg lurte bare på hva dere syntes om di.!!!!!

Godt det er noen som er enige :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...