FrenChie Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Heisann, Problemet:Pcen til en venn av meg fryser i spill. Uansett hvilket spill det er. Med engang jeg kommer inn i spiller så går det ikke ann å gjøre en dritt. Da har jeg ikke noen annen mulighet en å restarte pcen. Med andre ord, et meget irriterendes problem. Jeg har prøvd å formatere, scanne for virus, laste ned de nyeste driverne. Hardwaren er forøvrig; Asus a7n8x- Deluxe 2x256mb pc2100 adeon 9700pro AIW 128mb Amd athlon XP2000 Jeg lurer på om problemet kan være overoppheting ellr noe lignende. Problemet skjedde ikke før. Håper noen har noe å bidra med Mvh FrenChie Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hva ligger temperaturen på CPU på? Kan også være en driver som krøller seg.. Prøv å reinstall driveren Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Kan være at hk kjører feil frekvens på minnet. Hk takler jo 200 (400) mhz, mens minnebrikkene dine kun tåler 266. Sjekk fsb i bios Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 hva ligger temperaturen på CPU på?Kan også være en driver som krøller seg.. Prøv å reinstall driveren CPU tempen ligger rundt 50 i bios. Han har aldri overklokket. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 50 grader C ved idle eller ved load? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 50 grader C ved idle eller ved load? I bios... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå