Haraldson Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Bestilte Half-Life hos playx.no... tre dager har gått, varen er ikke en gang sendt ut fra butikken, sånn tolker hvertfall jeg "Behandles" under ordrestatus. Har aldri handla der før, og kan derfor ikke vite om dette er normalt, med så treig behandling, eller om jeg har hatt uflaks (igjen)? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Ingen som er sugne på å dele erfaringer sent en torsdags kveld/natt? Jaja... ønsker meg at pakka kommer i postkassa i morra... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har du betalt for det da? kan jo være du faktisk aldri får det... problemet med nettbutikker i bunn og grunn er at du ikke får tatt på tinga før både webshoppen og posten ahr gjort alt riktig (som de som regel gjør da) Lenke til kommentar
visionize Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jau... de kan være litt treig...men jeg fikk nå varene, så jeg er glad for det.. bestilte noen spill, og en xbox fra dem.. fikk den 6 dager etterpå (fra bestillingsdato til i postkassa).. synes det er ok, det... jeg betalte med visa, de tester bare korte med 1kr, og så trekker de når varen blir sendt av gårde.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 OK... Ja, belasta fattern sitt kort, så det er betalt Får vel bare smøre meg med tålmodighet jeg da... Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hva er vitsen med å handle der? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Hva er vitsen med å handle der? Supert eksempel på usakllige og dårlige innspill. Skal det du skriver ha noen mening vil jeg gjerne at du kommer med grunner til å IKKE handle der. Uansett, gjort er gjort. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 synes playx.no virket veldig dyre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå