DementedAlbino Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvilket program gjør dette på enkleste og kjappeste måte. Fint om der er ett program som tar alt så jeg slipper flere programmer og enda flere innstillinger. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Ta en titt på denne siden: http://www.doom9.org Guides -> Convert, Edit & Capture -> format conversion Du vil sansynligvis finne alt du trenger der. Endret 26. februar 2004 av LordTimmy Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 der finner jeg vel ca 100 guider som omhandler den konerteringen jeg vil gjøre, så er mye lettere om noen her har erfaringer med et enkelt program som gjør dette for meg. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 dr divx.. kjempeprogram.. trur du skal klare å finne det på divx.com Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 der finner jeg vel ca 100 guider som omhandler den konerteringen jeg vil gjøre, så er mye lettere om noen her har erfaringer med et enkelt program som gjør dette for meg. Jeg fant en - GordianKnot, det så ikke så veldig komplisert ut heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå