Gå til innhold

Skal kjøpe skjerm

uGuR

Anbefalte innlegg

du har altså kjøpt en bærbar som du skal dokke, slik at du kan benytte den skjermen du spør om her?

...da tror jeg du blir skuffet.......

enig...

Hva slags spill har du tenkt å spille på den?

Selv har jeg en IBM T40p, 1,6 pentium M, 512 ram, 60 7200RPM, 14" skjerm (1400x1050), ATi 9000FireGL 2,6 mm tynn, 2,2kg tung og opptill 7 (11) timers batteritid.. Fikk den for 20000kr og er veldig fornøyd, funker helt OK til spill (rundt 8000 3dmark01 poeng), ser at du har 7500 noe som er i minste laget for nyere spill...

EDIT: quota feil...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjerne kom med en oppdatering om hvordan skjermen og IBM funker når du får skjermen og lappen i hus!

No er'n her. det er en Drøm. Litt skuffet over skjermen da, ikke noe problem og se på film på den, men den takler ikke oppløsning over 1280x 1024. Kjører dualscreen. Veldig fint det altså. :dribble:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjerne kom med en oppdatering om hvordan skjermen og IBM funker når du får skjermen og lappen i hus!

No er'n her. det er en Drøm. Litt skuffet over skjermen da, ikke noe problem og se på film på den, men den takler ikke oppløsning over 1280x 1024. Kjører dualscreen. Veldig fint det altså. :dribble:

Hei ugur!

Er i samme situasjon som deg, vurderer å kjøpe gjennom hjemme-pc avtale.

Er du fornøyd me din MultiQ 182? Av de alternativene jeg har, virker den som det beste. Ser at den var ok å spille NFS Underground på, hvordan er den på andre? Og hvordan fungerer dn til TV/DVD? For min del vil det være litt av hvert.

Lenke til kommentar

er ikke noe problem og se på dvd eller spille på den, litt lav oppløsning til å være 18" (1280x1024) men jeg bruker den stort sett bare som tilleggs skerm når jeg jobber i windows. Masse desktop plass. DualSkjerm det er Gla' sak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...