Irminsûl Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg returnerte i dag en skjerm til Komplett og håper på å få en ny tilbake. Hvor lang tid vil dette ta? Tror den er hos de på lørdag. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg returnerte i dag en skjerm til Komplett og håper på å få en ny tilbake. Hvor lang tid vil dette ta? Tror den er hos de på lørdag. Hvorfor spørre her? Vi er ikke returavdelingen på Komplett.no ... Det er kun Komplett som kan svare på hvor lang servicetiden vil være for deg. Kanskje sende dem en mail ? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Dette kommer an på. Jeg vet ikke hvordan de behandler det, men ifølge komplett er vanlig returtid på 3-5 virkedager. (det vil altså si at den bør bli behandlet senest fredag). Komplett behandlet min retur (harddisk) 4-5 virkedager etter mottak. Det tok litt under 2 uker fra jeg sendte pakken ved mitt postkontor, til jeg fikk hentelappen (trege Posten, Grrrrrrr) Endret 27. februar 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Hvorfor spørre her? Vi er ikke returavdelingen på Komplett.no ... Det er kun Komplett som kan svare på hvor lang servicetiden vil være for deg. Kanskje sende dem en mail ? Hvorfor spørre om noen ting som helst her på hw.no når vi kan sende en mail til de respektive forhandlerene? Du skjønner vel like godt som meg at de svarene man får fra support ikke alltid stemmer overens med kundenes egne erfaringer? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Forresten, takk for svar, Rexor. Håper jeg får varen tilbake før neste helg. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvorfor spørre her? Vi er ikke returavdelingen på Komplett.no ... Det er kun Komplett som kan svare på hvor lang servicetiden vil være for deg. Kanskje sende dem en mail ? Hvorfor spørre om noen ting som helst her på hw.no når vi kan sende en mail til de respektive forhandlerene? Du skjønner vel like godt som meg at de svarene man får fra support ikke alltid stemmer overens med kundenes egne erfaringer? Vel... Komplett har tusenvis av kunder, noen av de har vært uheldige og noen har vært heldige. Andre har fått til normal tid. Blir jo fåfengt å spørre "forbrukeren" da, siden du får ekstremt sprikende svar, helt fra: "Komplott suger!! Brukte to år på disken min" til "Komplett ruler!! Brukte to timer". Holder en knapp på at Support/returavdelingen vet best hvor lang behandlingstid de har. Så hvorfor spørre folk her om sånne ting og få mye svada tilbake, i stedenfor å få vite fakta? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Så hvorfor spørre folk her om sånne ting og få mye svada tilbake, i stedenfor å få vite fakta? Ok, for å være helt ærlig, så regna jeg med å få svar her raskere enn gjennom mail fra Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå