Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 ja.. som sagt.. hver gang jeg starter bf, kommer jeg til loadingen.. og maskinen restartes.. problemet skjer med Desert combat 0.7 og bf 1.6 noen som vet om noen kur.. ? eller årsaken til problemet ? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 en full reinstall av både BF og DC hjalp null og niks. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 singleplayer delen går og knirkefritt fant jeg ut nå. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Høres veldig rart ut... Hva er det BF gjør når du spiller på internett som den ikke gjør ellers? Er det når BF prøver å koble til internett at det går galt kanskje? Det er min beste gjetning iallefall... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 det er det nok.. men jeg spiller jo fortsatt alle andre av mine spill på internett uten problem, har en 1 megabits svært stabil mimer linje. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg hadde en kamerat som hadde problemet, så kjøpte han en lovlig versjon av spillet og oppgraderte driverne til skjermkortet, og vips, så virket det Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 vist du antyder at jeg har en piratkopiert version så dret du deg nå kraftig på leggen monzilla.. du vil kanskje ha et bilde av mitt pene tryne sammen med esken av bfield ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Har nesten det samme problemet8med alle spill) Etter en tid så restarter PC'en seg ellers cracher jeg til desktop. har prøvd alt, men ingenting virker(inkludert formatert PC'en, lagt inn windows på nytt osv.) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Jeg insinuerer ingenting, jeg bare fortalte at en kamerat hadde samme problem med en ulovlig versjon. For alt jeg vet kan det være HK, skjermkort, minne, for varm temperatur på CPU eller GPU, svak PSU osv. Bare prøv å oppdatere alle drivere som kan oppdateres du, så kanskje det virker. Håper du ikke tok det som at jeg beskylte deg for piratvirksomhet, fordi at det var ikke meningen. EDIT : Jeg har forresten opplevd lignende, men det skyldes at CPU-viften ikke var kraftig nok grunnet jeg hadde overklokket maskinen. Klokket maskinen ned igjen, så virket alt fint. Endret 17. mars 2004 av monzilla Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 i så tilfelle beklager jeg.. er bare lei av folk som skriker ut "PIRATKOPI" hver gang noen hra problemer med et spill.. hardware problemer er det garantert ikke.. har 0 problemer med ustabilitet i alle andre spill.. og cpu tempen ligger på 30-40 grader .. og siden det funker helt fint på Campaign og instant action synest jeg det er litt rart at det kræsjer i multiplayer. (jeg kan spille alle andre spill på mp) vet at det er flere som har problemet.. har sjekket diverse DC forum, men også de får bare "reinstaler" respons.. noe som ikke funker. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 og du gandalf.. har du sp1 inne ? (vist du kjører xp) (sp4 vist 2000) jeg hadde akkurat det problemet du beskriver der før jeg instalerte service packer på OS'ene mine. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) ja.. som sagt.. hver gang jeg starter bf, kommer jeg til loadingen.. og maskinen restartes.. problemet skjer med Desert combat 0.7 og bf 1.6 noen som vet om noen kur.. ? eller årsaken til problemet ? Hadde samma problem før!! bare gjør dette: åpne opp filen som heter VideoDefault.con i mappen BFV\mods\bfvietnam\settings\ der endrer du renderer.allowAllRefreshRates 0 til renderer.allowAllRefreshRates 1 Da skal det funke!! Endret 24. mars 2004 av bassmania Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 vist dette funker er jeg evig takknemlig. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 hehe, si ifra om det funker eller ikke da, funket for meg ihvertfall, husk å skriv det riktig, står det ikke der ifra før, så bare skriver du den, og lagrer det! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 spiller ikke så mye, derfor har jeg ikke fått sjekket før nå.. problemet er at det står på allow all refresh rates.. og at jeg ikke bruker battlefield vietnam sånn som du gjør.. så det var ikke feilen det heller. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 ironisk nok skiftet jeg fra 1, til 0.. og alt funket perfekt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå