Gå til innhold

Vet At Jeg Får Slakt

Anbefalte innlegg

Okai. Sånn er saken. Jeg og PoleCat har PM'a fram og tilbake en stund nå, og da fikk jeg som svar at oppsett og fargevalg medvirker ikke undr ripping, Så jeg spurte han om jeg kunne bruke fargene, Han sa Ja. Jeg spurte han om det oppsettet med menyen på venstre side og contenten i midten, og da sa han at han ikke hadde copyright på det. Så jeg prøver å få deres hjelp siden PoleCat ikke vil svare meg når jeg spør om jeg kan publisere siden. Siden er ikke oppe på nettet, Men her er en screenshot av det :

---> index <---

Vet at jeg kommer til å bli slaktet nå, og vet ikke om dette har noe med ripping å gjøre. Jeg er personlig veldig glad i gråfargen. Som dere kanskje ser at jeg har på min XP-theme. Ja. Beklagelse til PC om dette oxo er helt absurd. Men men....

Opp til folket :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:wallbash:

Hvorfor i svarteste lager du ikke noe NYTT? Å bruke det oppsettet og de fargene, uansett om det teknisk sett er lovlig eller ikke, blir bare TEIT TEIT TEIT.

EDIT: May i add -> Man skriver ikke "Stor Bokstav I Hvert Ord"...

EDIT2: Paradize, Ukenz, Boyz, Girlz :no:

fjortiss.jpg

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Om du absolutt skal bruke det oppsettet og fargane;

Lag kolonna med menyen i smalare iallefall, slik at det ikkje blir tomrom på eine sida av menyen..

Headeren var også litt kjedelig. Bruk gjerne motivet, men legg på litt til - navn på sida er vanlig i header ;)

Få også inn litt meir kontraster på sida, er liksom kun header som spruter farge...

Fint at du fortsatte med design iallefall :w00t:

Edit: enig med haltan, du burde _egentlig_ lage noke heilt nytt, med særpreg ;)

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Må egentlig si meg veldig enig med HalTan og arve her. Dette har jeg også prøvd å poengtere, mulig jeg har ordlagt meg feil. Uansett, når jeg (vi?) ser dette, minner det meg allikevel litt for mye om en mye omdiskutert sak her tidligere, og da hjelper det lite uansett hvordan det ser ut egentlig.

Sugen topic btw.

Lenke til kommentar

Header: Meeeget heftig bilde.. men har du rett til å bruke det mon tro? Savner en tittel eller no

Meny: Passer ikke inn i det hele tatt. Alt for liten til den kolonnen den er plassert i, fargene passet heller ikke med resten.

Annet:

Hva i grønneste øregang er den der Windows media player-saken? STYGG :scared:

"Ukenz side"? Fjortiss?

"Sjekk din IP her". Ellers takk, vil jeg vite min IP går jeg til whatismyip.com

Copyright blabla... Sikker på det da?

Hvorfor står det sunset paradize der nede? Trodde siden het crazylanka :ermm:

"All Rights Reserved "? A.R.R er IKKE et trademark, og i hvert fall ikke DITT trademark

Lenke til kommentar

Hehe, sorry mate, men jeg ville heller prøvd å lage noe nytt. Bilde som er header er pent og stilig, men usikker på hvordan du skal få den tilpasset designet på en brukbar måte. Mangler også tekst i header som representerer siden.

Menyen virker litt feil, enten er det bredden som er for smal på knappene, eller så er det bredden i kolonnen som knappene skal være i som er for bred.

Hva er den mediaplayer saken i høyre kolonne til? (Er det noe jeg hater på en nettside så er det musikk :D )

Mitt forslag er, begynn helt på nytt, html og hele greia. Kjøp deg del flasker pepsi og goddis. Sett deg ned og studer og leke med design. Surf gjerne innom sider du liker og bli inspirert av enkle elementer som font, fargevalg og formatering. Tenk ut hvordan du vil formatere tekst, oppbygning, farger, grafiske elementer (om du klarer å lage dem selv). Bruk gjerne farge-themet du har nå. Eventuelt prøv deg på flere andre fargevalg. Det kan hende det blir mange timer med :wallbash: og :realmad: , men du kan bli veldig :love: og :cool: etterpå :D

Når det gjelder innhold. Tekst som "God kveld, det er..." er egentlig bortkastet. Samme gjelder "Sjekk din IP her". Bestem deg også for hvilket språk du vil ha på siden. Du har Engelsk-"uzi" tekst i menyen, mens du har en Norsk-"uzi" tekst i høyre kolonne (Ukenz Side...)

That's my 5 cent thoughts, now it's all up to you.

Lenke til kommentar

Er vel egentlig bare å begynne på nytt. Sånne "tøffe" finesser, som f.eks. IP-sjekk, dato, musikk, og fj0rtizz-språk er noe som de aller fleste synes _ikke_ er tøft. Greit nok at du og kameratene dine synes det er kult, men alle andre kommer til å gå rett opp til X'en i hjørnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...