SirHartge Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Festes med stropper, men hvordan? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 ser vel nesten det på bilde jo! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Strikken som følger med, skal festes på undersiden av HD´n......... Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Lurer du på korleis NoVibes festes i kabinettet, eller korleis disken festes i ramma? Ut frå overskrifta tolkar eg det som det første. -NV skrus fast i 5.25" brønn med så mange skuer du vil. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Husk på at strikkene skal være nederst. Altså drevramma monteres motsatt vei av hvordan den er på bildet over. Code: -----------------------| =================== || || disk || || =================== | De teipbitene av aluminium som følger med brukes til å beskytte strikken mot evt. skarpe kanter på disken. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Ok, skal lage noe lign selv, så jeg lurte på hvordan drevet var festet. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 til diskvask: er du sikker på at den skal monteres "på hodet" liksom? er litt usikker på om det er riktig hvertfall... bertie Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Ifølge min monteringsanvisning så skal den *ikkje* monteras på hovudet nei. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 var det jeg trodde... bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå