GalFisk Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Man er vel ganske geek/nerd når man i det hele tatt prøver å finne ut hva det betyr. Hueregning+alt[numpad]=you are dumb :smile: Jeg er vel pr def ganske geek, men det får være opp til andre å skalere meg... (eller for å si det på en annen måte: .- .--- --. . ... ... .- .--- -- . --. .. .. -.- ...nget trevh rette (tsatlip ertsnev relle) emoh ekkyrt å erab re ted ,sgnelkab evirks å tleknetird re teD Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Your nerd index is 22 out of 100. We're sorry, but you are not a nerd, you are a jock. Social: You seem to get a long best with minerals. Health: You seem to suffer from sugar addiction. Aptitude: You don't seem to have any skills whatsoever. Career: You should consider becoming a manager. hehe Lenke til kommentar
house Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 The Nerd Test Evaluation Report Dear House^! We're sorry, but you are not a nerd, you are a geek. Social: Taking tests like this is probably the only way you can score. Health: You might consider bringing your laptop out of doors for some fresh air. Aptitude: Putting on a tie is probably a major challenge. Career: You could exhibit yourself as a domesticated «hacker» on the talk-show circuit HAHA housey Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 09:46, GalFisk skrev:Man er vel ganske geek/nerd når man i det hele tatt prøver å finne ut hva det betyr. Hueregning+alt[numpad]=you are dumb :smile: Var litt usikker på om alt+numpad var hjelpemiddel eller ei så derfor tok vi det i hodet :smile: Forøvrig er det jo et must å løse slike ting på forum [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-03-21 15:41 ] Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 i følge dinside er jeg sjefsnerd Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 15:39, Anders Leipsland skrev:Var litt usikker på om alt+numpad var hjelpemiddel eller ei så derfor tok vi det i hodet :smile:Forøvrig er det jo et must å løse slike ting på forum Vel, skal man ta i litt er tastatur et hjelpemiddel også :wink: Synes man det er et must å løse slike ting på forum er man nok rimelig kvalifisert til tittelen 'nerd', men det er vel de fleste på dette forumet skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 We're sorry, but you are not a nerd, you are a geek. Social: Taking tests like this is probably the only way you can score. Health: The surgeon general warns that high cholesterol may promote arteriosclerosis. Aptitude: You don't seem to have any skills whatsoever. Career: You should consider becoming a manager. ----------------------------------------------- Du viser tendenser... Du fikk 62 av totalt 101 poeng Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd ------------------------------------------------ hva f**n...... jeg har ikke høyt kolesterol... ville si en ren 6.... i alle fall i følge dinside... [ Denne Melding var redigert av: Odden på 2002-04-07 20:53 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg er nerd og stolt av det alle dere som sitter pa ok og hw hver dag og benekter dette Gå og Legg dere :razz: Lenke til kommentar
Inkontinentus Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Dear Inkontinentus! Your nerd index is 43 out of 100. We're sorry, but you are not a nerd, you are a weenie. Domestic: You probably own more surge protectors than cooking utensils. Social: You probably hang out with other criminals. Health: You seem to suffer from sugar addiction. Aptitude: You don't seem to have any skills whatsoever. Career: You would probably enjoy being a BOFH Det er noe galt med den testen.. :razz: Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Dear M-Kane! We're sorry, but you are not a nerd, you are a geek. Domestic: You probably own more surge protectors than cooking utensils. Social: Taking tests like this is probably the only way you can score. Health: You might consider bringing your laptop out of doors for some fresh air. Aptitude: Putting on a tie is probably a major challenge. Career: You could exhibit yourself as a domesticated «hacker» on the talk-show circuit. Og jeg som ikke har fått kjøpt meg laptop ennå! (Bor på 45m2, m/4 PC-er i LAN ) Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Slo nettopp opp geek i Clue (ordliste, tar det meste) og geek betydde pervers person..... Tror jeg skal holde meg unna Baneheia :sad: Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 nerd 1-10=11 (nerder/geeker er ikke ruddige og bruker stripite skjorter med slips, dei ser ikkje ut!!) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Ifølge alle tester er jeg 5-6. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Fikk 101 av 101 poeng når jeg kødda men fikk: Du fikk 99 poeng, og har gode forutsetninger for å bli med i den harde kjerne. Men du er altfor mye ute i frisk luft! Hah kiss my ass start.no jeg er for lite ute.... Må komme meg mer ut! hmm, når eg tenker meg om syklet jeg jo nesten 4 mil i dag dah for å bade Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 :o OMFG, er ikke dette årets bump så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Du viser tendenser... Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 IKKE POST I DENNE TRÅDEN DA! Den er flere år gammel. Det er tilogmed da BBC kalte seg borre. Og det er en god stund siden. ITavisen sine tester og dinside osv er jo bare bortkastet. Har jo ingen betydning på det virkelige liv. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 på dinside test ble jeg ikke nerd, fikk 25% eller deromkring it's proved Lenke til kommentar
SoW Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 7 eller noe sånnt.. Har dame... Men når hun ikke er her, sitter jeg her jeg sitter nå _hele_ tiden..(untatt når jeg er på toalett, lan eller fester) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå