JoeDohn Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) gamercraft er for fullt oppe og går, men vi tar stadig inn nye medlemmer. Vi vil imidlertid ha en mer ryddig tråd ettersom den gamle ble spamma i fillebiter, og ingen gadd å lese hva de EGENTLIG skulle gjøre. For å være med må du: * være aktiv på gamer.no (i hvert fall hw.no) sine fora ELLER ha spesiell tilknytning til personer som er det * være aktiv på battle.net * klare å holde en grei tone med folk, og ikke være kranglete * klare å oppføre seg noenlunde voksent Vi tilbyr: * en klan med godt miljø * en klan med ledere en kan stole på * en klan både for deg som vil bli bedre og for deg som spiller for å ha det moro Høres dette ut som en klan du kunne tenkt deg å være med i? Gjør da følgende: 1. Ta kontakt med vaskiZ, dynamo, Zythius eller meg, JayHeM. Dette kan du gjøre via PM, MSN (se profilene) eller mail. 2. Lag en ny konto på battle.net med prefikset "gc-". I mitt tilfelle ble nicket gc-JayHeM . Kaller du deg Tullebukk oppretter du en ny konto med navnet gc-Tullebukk . 3. Kom til kanalen "clan gc" på battle.net. Er du heldig kan du da gjøre punkt 2. og 3. uten å måtte gjøre 1., er ikke så sjelden en av oss ledere er på. Håper å se deg på battle.net snart! NB! IKKE skriv "jeg vil være med, hvordan kan jeg bli med?" i denne tråden. Det er en grunn til at vi lager en ny tråd - og skal dere være med må vi kunne forvente at dere er såpass voksne som at dere klarer å lese igjennom en hel post uten å misforstå. Grunnen til at vi fikk den gamle sperret er rett og slett fordi den ble spammet i filler. Edit: Har nå satt notabenet i uthevet skrift, ettersom det ENNÅ er folk som ikke leser igjennom hele posten. Endret 4. mars 2004 av JayHeM Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg er med .. spilller mye warcraft ... passe god å Lenke til kommentar
stekiZ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg fikk joine før jeg regga meg her :/ Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) vi får se når jeg gidder å¨lage gc-orcblood account edit: eller gc-moenjnr Endret 11. mars 2004 av orcblood Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg vil gjerne få uttrykke meg HELT klart: IKKE post i denne tråden - med mindre det er noe veldig spesielt dere vil ha frem eller spørre om. Skal dere være med så holder det lenge og vel med en post til en av ovennevnte ledere, eventuelt kontakt på MSN. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Clan wars Nå er Gamercraft godt i gang, vi har spilt en del sammen og kjenner hverandre ganske godt. Defor har noen av oss sett på muligheten for en Clan war, vi fikk følgende tilbud: Liste over klanene med kontaktinfo: cxg, som du finner på #cxg @ Quakenet og i Clan cxg på b.net. Mirage, som dere finner på #Clan-Mirage @ Quakenet og i Clan cm på b.net. Unwin, som du finner på #uwin @ Quakenet og i Clan uwin på b.net. wSm, som du finner på #wSm@ Quakenet og i Clan wsm på b.net. wob, som du finner på <vet ikke> og i Clan wob på b.net. Vi har noen flere tilbud som er litt uklare, har ikke oppgitt så mye info osv. En vanlig Clan war består av: 2x 2vs2 runder hvor hver runde er har 3 kamper(bo3). 3x 1vs1 runder hvor hver runde er har 3 kamper(bo3). Dette betyr at vi kan ha 3 forskjellige personer som spiller 1v1 og 4 forskjellige personer som spiller 2v2 Høres dette artig ut? Send en pm til vaskiZ eller meg! Husk: Si ifra hvilken game-type du vil spille i, team eller solo? NB! Det er fortsatt ikke lov å poste her, all respons til dette innlegget skal forgå via PM, MSN eller B.net! Jeg postet her fordi det var noe viktig som skulle frem! Endret 27. mars 2004 av Zythius Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 må vi ha nicket vi har på forumet her? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Nei, men er fint om du sier hva du kaller deg på forumet, hva du heter(fornavn) og msn. Da blir det god kontakt med en gang Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Nei, men er fint om du sier hva du kaller deg på forumet, hva du heter(fornavn) og msn. Da blir det god kontakt med en gang ok blir noen dager til jeg kan spille da,nettet er ganske ustabilt for tiden. men jeg skal være med,jau jau.. edit:når det gjelder msn så kan du trykke på knappen under meg nå med en gang,og adde meg i kontaktlisten din,og andre gc folk kan også gjøre det nå. Endret 24. oktober 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 heia.. Spiller en god del wc3 ft men har ikke spillt noe vanlig game enda.. Er ganske god på Maul å sånt.... Men si ifra hvis ikke dere er intrisert.. [email protected] nick:c0rnh00li0 Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg vil også være med på clan war . jeg lurte på om jeg kunne lage en ny gc profil jeg har en men den har så dålig stats for eksempel gc-bra_nick Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jeg vil også være med på clan war . jeg lurte på om jeg kunne lage en ny gc profil jeg har en men den har så dålig stats for eksempel gc-bra_nick statsen er ikke alt da Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 nei men jeg har jo nytt nick da bra_nick Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Satser dere på å bli gode, eller en skikkelig koseklan som bare spiller for fun? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vi er en koseklan ja. Desverre lit lite aktivitet i det siste GamerCraft er nå over 1 år også. (Jeg har vært med i 1 år og 1 dag) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Som jeg fikk høre og merket i dag, har gamercraft nå blitt oppløst pga stygg bnet-regel og lite aktivitet. Selv vil jeg veldig gjerne prøve å starte den opp igjen, siden jeg ikke har falt for wow helt enda, og synes klanen er veldig koselig på tross av at aktiviteten ikke er helt på topp. Håper noen flere er lystne på dette, men er kanskje ikke så mange som 10 stk? Endret 8. februar 2005 av Josten Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Vi kunne heller danne gamercraft i WoW siden den i wc3 er død. Endret 20. februar 2005 av hwknut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå