|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Sitter med en iPod her, og har installert iTunes på maskinen. Den har nå oppdatert spillelistene, og de skal være lagret på iPoden. Likevel er det ingen sanger på den fra menyene, uansett hvor mye jeg trykker. Er det noe annet jeg må installere i tillegg før det skal virke, eller må iPoden stilles inn for å fungere med Windows? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 har du installert programvaren på cden? hvis sangene står at de er på ipoden så er de der... eller gå inn på naviger-artister-alle er det ingen sanger der? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 absolutt ingenting Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 får du opp sangene når du trykker ¨på "xxxx`s ipod" på menyen til venstre inne i itunes? (menyen der bl.a. library står) Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) jupp. jeg la øret inntil når den oppdaterer seg også, hører den jobber. Endret 26. februar 2004 av |FSK| Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 prøv enable disk use (via itunes) og søk etter noen sanger på ipoden da. (filene er skjulte og ligger under ipod_control\music inne på ipoden.) når du enabler disk use kommer ipoden opp i min datamaskin og du kan gå inn som på en vanlig harddisk Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 dette var rart,. skjønner ikke dette helt.. de må jo ligge innpå.. iTunes henter jo info fra iPoden.. hmmm Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 du kan jo prøve å resette den (hold inne play og menu knappene til apple logoen kommer opp) Tror de trenger en reboot avogtil (??) Min har hengt seg et par ganger og måtte restettes for at den skulle funke igjen. Hvis ikke det går får du prøve å formatere den og legge inn sangene på ny Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 når jeg valgte bruk som disk e.l., kommer det ingen ekstra harddisk... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 snoopafella, hvordan skal jeg få formatert den!? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) start updater (kommer på startmenyen under ipod) og velg restore. da formterer den og gjør allle insttillinger til standard den skal komme som ekstra harddisk (removable storage). prøv å plugge den i på ny.. Endret 26. februar 2004 av snoopafella Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Du finner altså ingenting på iPod her: Browse->Artists->? Eller her Playlist-> Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 nei zeph. fant ut det med formatering, skal prøve meg på det nå. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hadden G1 iPod der skjedde det samme, ga den til butikken, og vips så var det en ny iPod på døren etter 2uker. http://www.apple.com/support/ipod/ her står alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Eg fant ikkje sangene med det første, gikk på playlist og fant liksom ikkje library. Fant ut at det var på Browse det var action. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Vel. Nå har jeg formatert, og det artige er at i iTunes ligger sangene der enda... Forsøket mitt nå er å fjerne iTunes å legge det inn på nytt. Hvis ikke drar jeg innom eplehuset, hvor jeg kjøpte den i dag, og bytter. Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 sikker på at di ikke bare står i library mappa istedet for ipod mappa di da? Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Bare kobla du den i maskina med en gang uten å legge inn programmvaren på cd'en? feilen kan ligge der at du ikke formaterte den til windowsbruk. dette er jo nevnt tidligere.. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Tjuls, jeg har selv begynt å bli usikker på dette, så jeg driver å gjør alt fra starten av igjen. Ser ut til at install-prosessen går bedre nå... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 JA!!! =D Det var meg og min evne til å ta ting for gitt ved installasjon som var feilen, og nå funker det søren meg helt ok. takk for hjelpen ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå