Gå til innhold

Vannkjøling, Tar det stor plass ?


Anbefalte innlegg

Tar vannkjølingen stor plass ? Har lurt på om jeg kanskje(!) skal spare til det. Men lurer litt på om jeg må ha nytt kabinett, har miditower som måler

44cm(H) x 42cm(L) x 19,5cm(B).

har bestemt meg for enten x-treme luftkjøling eller vannkjøling.. men er litt skeptisk til vann inne i pc'n.. Har et k7 hovedkort, GeForce 2 MX400 64mb, 120gb IBM Deskstar og AMD XP 1700+.. Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skulle gå fint det, kommer ann på hvilket sett (eller om du lager selv) du velger. Har sett folk vannkjølt en shuttle så din burde også gå greit ;)

 

Ang. vann i pcen er ikke det noe å være redd for, bare du tester settet før du putter det i pcen. (24t) og følger den evnt. bruksanvisningen, skulle det ikke bli noen lekkarsjer.

Lenke til kommentar
Med den hardwaren er det ikke vits å kjøpe deg hverken vannkjøling eller ekstrem luftkjøling.

er litt lei at den holder 50grader +/- med døra oppe og 2 vifter på så fikk jeg den ned i 42, skal kjøpe en 60mm delta vifte når jeg får lønninga... da blir den nok lavere.. + 2 andre vifter i døra, hvis jeg ikke sparer til vannkjøling da..

Lenke til kommentar
skal kjøpe en 60mm delta vifte når jeg får lønninga... da blir den nok lavere..

Hvorfor ikke kjøpe 80 eller 120 ? det blir uansett mye bråk og de flytter mye mer en 60mm.

 

Uansett, 50 grader er IKKE mye. Det er når den drar seg mot 70-80 du skal være forsiktig. Hvis du ikke skal overklokke ser jeg igrunn ingen grunn til å bytte kjøling.

Endret av Jerix
Lenke til kommentar
skal kjøpe en 60mm delta vifte når jeg får lønninga... da blir den nok lavere..

Hvorfor ikke kjøpe 80 eller 120 ? det blir uansett mye bråk og de flytter mye mer en 60mm.

For da må jeg enten ha ny ribbe eller en "converter" til 120mm... det gidder jeg ikke. Ihvertfall ikke enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...