Jim Rager Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har flashet mitt 9800pro til xt men da viste det seg att aa og af funksjonene ble ødelagt, har flashet det tilbake og da virket de. jeg tror det var fordi jeg brukte feil bios Noen som har flashet et sapphire 9800pro til xt helt uten prob? vilken bios brukte dere? legg helst inn en link. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har flashet til XT uten problemer ja, noe skygge feil i 3d mark 2003 men uten bivirkninger. Brukte du rett bios? Fulgte du guiden til VeXx? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er jo ingen ting å tjene på å flashe kortet fra PRO til XP, så hvorfor gjør folk det? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Man tjener faktisk endel mer FPS i fleste spill, hvis du har fulgt med på f.eks VeXx sin guide. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Men tjener vel faktisk mer på å flashe til standard XT hastigheter enn å bare klokke opp til XT hastigheter. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Veritas_ skrev: Men tjener vel faktisk mer på å flashe til standard XT hastigheter enn å bare klokke opp til XT hastigheter. Det samme gjelder 9600 kortene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå