Gå til innhold

Lan og cs, hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

LOL CS 4 life 24/7 !!!

Ka gir du meg....kremeksempel comin' riiiight up...

Men liker personlig CS og har ikkje lyst å disse spelet. Men å nekte CSfolk å spele CS, vil nok skape oppstander.

Men det må også vere andre spel i omløp, det er veldig viktig. Må ha noke å falle tilbake på når en er lei av å rope lotto og n00b :D (nei eg roper ikkje det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er tQft med strategy spill oxo.. Gode spill som kan spilles er Starcraft, (warcraft 3), red alert 2, age of empires.. Digger cs, men som regel ender det opp i at jeg whiner selv etter å ha drept en 4-5 stk en runde.. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg synes det er tQft med strategy spill oxo.. Gode spill som kan spilles er Starcraft, (warcraft 3), red alert 2, age of empires.. Digger cs, men som regel ender det opp i at jeg whiner selv etter å ha drept en 4-5 stk en runde.. :cool:

second that...

Kult med cs...men eg trur ikkje eg er åleine når eg seier at eg ikkje vil KUN ha CS

Lenke til kommentar

Det er greit viss det er 20 stykker som joiner eller viss man er litt ferre så kan man ta en halv time med aim map.. også er det bare kjipt.. Er litt teit å fly rundt på urealistiske platform verdener å skyte! f.eks Aztec. Q3 er fetere i lengden. :yes:

Lenke til kommentar
Det er greit viss det er 20 stykker som joiner eller viss man er litt ferre så kan man ta en halv time med aim map.. også er det bare kjipt.. Er litt teit å fly rundt på urealistiske platform verdener å skyte! f.eks Aztec. Q3 er fetere i lengden. :yes:

Etterhvert som du spiller cs på lan og internett så for du bare et godt forhold til det som gjør at du fortsettter og fortsetter i timeshvis,,

Lenke til kommentar

Blir meget lei av CS, men jeg spiller det bare når det ikke er noe annet å spille. Heldigvis har stort sett alle vennene mine det på samme måte, så hvis vi blir lei av CS så spiller vi bare et annet spill. Blir for det meste War3 TFT da. :thumbs:

Lenke til kommentar
Spiller selv mye CS, men er helt enig om at etterhvert blir det litt for mye.

Det blir derimot feil å f.eks banne CS. Ønsker man et vellykket LAN, uansett størrelse, må man la folk gjøre det de selv vil.

Hvis jeg blir lei av CS, setter jeg meg ned og hører på musikk. Hvis man spør er det også ganske enkelt å få andre med på a spille et annet spill en stund, før man evt. går tilbake til CS.

Kommer helt an på hvor gira man er, that's all  :D

da har du ikke vært på LAN i Skien området, gjennomsnitt alder er vel 13,7 eller noe. de kommer som regel med pcr fra foreldra og gamer cs hele tiden.

(ikke negativt ment mot de som får ting av foreldre, men det gir et litt bedre bilde av hvordan et typisk "skien lan" er. de har kanpt brukt en pc før, og de klikker som regel pcne med noe surr innen søndag)

meg og noen folk prøvde og få med noen duder på genreals ZH. det var vist umulig, det var jo så vanskelig. så prøvde vi om de blei med på et annet spille en CS: nah de var bussy med enten, CS eller Pron. noe de hadde drivi med konstant (mer eller mindre) Må bare få sagt til slutt at jeg anklager ikke ALLE som syntes cs er kult, jeg anklager ikke alle som er 13,7 år eller noen sån sett. regner med at

folket forstår hva jeg prøver og få frem.....

Du bor vel ikke tilfeldigvis opp mot fossum vel? Går på gjerpen skolen?

Lenke til kommentar

Jeg er 19 år og roper høyere enn samtlige når jeg er på LAN, uansett spill jeg spiller. Så argumentet med CS+Trond 13 år, holder ikke mål.

Men, er enig at det er skremmende lite fleksibilitet når det kommer til spillvalg på LAN i Norge. Sist gang jeg var på LAN(lite vennelan: 8-10stk) så gikk det meget mye på UT2k4 - Onslaught. Makan til MP-opplevelse har jeg aldri hatt i mine 5-6 år som MPgamer.

Håper UT2K4 og lignende spill vil hjelpe de uinvidde til å se at det finnes andre spille enn CS.

PS: CS _er_ morsomt!

Lenke til kommentar
Spiller selv mye CS, men er helt enig om at etterhvert blir det litt for mye.

Det blir derimot feil å f.eks banne CS. Ønsker man et vellykket LAN, uansett størrelse, må man la folk gjøre det de selv vil.

Hvis jeg blir lei av CS, setter jeg meg ned og hører på musikk. Hvis man spør er det også ganske enkelt å få andre med på a spille et annet spill en stund, før man evt. går tilbake til CS.

Kommer helt an på hvor gira man er, that's all  :D

da har du ikke vært på LAN i Skien området, gjennomsnitt alder er vel 13,7 eller noe. de kommer som regel med pcr fra foreldra og gamer cs hele tiden.

(ikke negativt ment mot de som får ting av foreldre, men det gir et litt bedre bilde av hvordan et typisk "skien lan" er. de har kanpt brukt en pc før, og de klikker som regel pcne med noe surr innen søndag)

meg og noen folk prøvde og få med noen duder på genreals ZH. det var vist umulig, det var jo så vanskelig. så prøvde vi om de blei med på et annet spille en CS: nah de var bussy med enten, CS eller Pron. noe de hadde drivi med konstant (mer eller mindre) Må bare få sagt til slutt at jeg anklager ikke ALLE som syntes cs er kult, jeg anklager ikke alle som er 13,7 år eller noen sån sett. regner med at

folket forstår hva jeg prøver og få frem.....

Du bor vel ikke tilfeldigvis opp mot fossum vel? Går på gjerpen skolen?

nah, men bor på fossum, går ikke på gjerpen U.

hvem er du da? afro?

Lenke til kommentar

Brukte å dra på alle LANene som ble arrangert her jeg bor, det var ikke store sakene, ca 30 stk pga lite lokal, men det var morsomt. Vi spilte mange spill fra strategi til action, deriblant CS. Nå er de fleste arrangører her bare opptatt av CS, CS her og CS der. Har CS i halsen og det værste av det hele, etter LANene når den vanlige skoledagen kommer, går siste år på videregående, blir det fan steike meg snakka CS i gangen også! Synes dette CS tøvet begynner å bli irriterende. Det var greit når vi spilte CS for å ha det morro men nå, det er nesten som en status å spille cs, et klasseskille i samfunnet her mellom de som spiller CS og de som ikke. Kan personlig ikke fordra den møkra (sorry ordforådet). Vet om MANGE andre spill som knuser CS totalt når det kommer til multiplayer delen men blir de spilt? Neida. Nå er det t.o.m store klaner som stiftes. Shoot me if im wrong men er ikke dette noe som kanskje har kommet for langt? Skal arrangeres et LAN her i Lofoten om noen uker hvor du må betale 200 kr for å komme inn. Det eneste folk snakker om i forkant av dette LANet? Hvor mange måter de skal "knuse" vennene sine på CS!!!!! Gidder ikke betale 200kr for å sitte på ræva i tre dager og høre "go, go, go" , "fire in the hole" eller "enemy spoted". Det er så elendig kjedelig for alle skal spille CS, mens ingen gidder å være med på f.eks battlefield, warcraft 3 eller noen av de andre spillene som blir spilt. Er det bare meg eller begynner CS og bli som svartedauen på 1300 tallet, tar livet av de andre multiplayer spillene på markedet? Mitt slagord "Ned med CS" vedstår. :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...