cool_boy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hey! dette er info jeg fant om cpu'en min via intel processor frequency id utility: INEL® PENTIUM® 4 CPU 2,66GHZ processor classification cpu type: 0 cpu family: F cpu model: 2 cpu stepping: 7 cpu revision: 27 noen som veit om dette er bra eller dårlig,samt hvor mye det kan være mulig å klokke denne? håper på svar Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Uten å vite hva alle tingene står for, regner jeg med at det er akuratt som en vanelig 2.66. Klokk den til den blir ustabil, for høy temp, eller om du ikke har nerver til mer Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) man i was build for overclocking skal klokke til det ikke går mer.. bare lurte på om steppingen er bra eller dårlig? sånn at jeg veit om jeg evt. har mye å hente på innkjøp av prommy\vapo eller vannkjøling.. kjører cpu'en på 3 ghz nå..greier å banke den opp til 3,2 men da takler den ikke å jobbe stort..bare restarter(kan være at rammen ikke egentlig greier mer enn 3ghz pga. hovedkortet.. det skal sies at jeg kjører standard intel kjøling nå flere som har noe å komme med ? Endret 26. februar 2004 av cool_boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå