Gå til innhold

athlon 64 pc: hvilken sokkel skal man velge?

Anbefalte innlegg

:green: jeg skal kjøpe en ny pc nå ( maks 16000) kr og skal definitivt ha en athlon 64 cpu, men er usikker på hvilken cpu jeg burde velge med tanke på at det kommer en ny sokkel ( 923) eller noe sånt. jeg skal ha en pc som takler alle nye spill glatt med fet grafikk. så en athlon 64 pc på komplett.no, er den å anbefalle??? husk at jeg sikkert må oppgradere om noen år...

takk for alle svar

ps: den pc'n til 11000, hva med 64 3200+???

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bytte av socket kommer ikke til å ha så mye å si. er i bunn og grunn den samme cpuen enda. er ikke noen vits å vente iallefall.

Når du skal oppgradere cpuen er det ofte lurt å slenge med et nytt hk samtidig siden det gamle begynner å bli såpass gamelt og vil senke ytelsen.

Ser nå at ingen av Dataene som er på komplett er 64fx men bare athlon 64, da vil det ikke bli noe problem siden det bare er 64fx som skal bytte fra socket 940 til socket 939, Atlon 64 kommer så vidt jeg vet til å fortsette å bruke socket 754

Lenke til kommentar

takk for the hjelp!!! vil at de bygger den siden da får jeg garant som er utrolig kjekt å ha!!! jeg har aldri oppdatert bios og driver til hovedkort, er det egentlig nødvendig når man bare spiller??? et siste teit spørsmål: er skjerm og grafikk kort det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...