ingwint Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Har egentlig et todelt problem og jeg tror de henger sammen. Når jeg surfer på nett vises teksten på noen sider som følgende: "Juryens begrunnelse: Litt kjedelig forside men sv沴 inholdsrik. En m嬲ettet side som p堥n flott m崥 betjener medlemmenes behov. En egen underside for innmelding i idrettslaget var lurt og litt historikk har de ogs堦崴 med seg". (Kopi fra en tilfeldig side) Samt hvis jeg skal poste noe i news får jeg følgende melding opp: "Outlook Express kan ikke sende meldingen. Emne 'Bærbar kjøpes', Konto: 'news.tiscali.no', Server: 'news.tiscali.no', Protokoll: NNTP, Svar fra server: '441 Posting Failed ("From" Header not in Internet Syntax.)', Port: 119, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 441, Feilkode: 0x800CCCA9" Hva er galt og hva kan gjøres for å rette feilen? Feilen bare oppsto plutselig for 4-5 dager siden. Kjører Win XP Pro med IE 6 og siste servicepack installert. Endret 26. februar 2004 av ingwint Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) view->encoding->Western european (windows) i internett explorer skulle fikse det med at nordiske tegn ikke vises. EDIT: tviler på at problemene har noen sammenheng da Endret 26. februar 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå