billythekid Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 alså jeg har klart å knekke en av CDene kan noen linke meg til en No Cd crack, den jeg fant på kazaa funka ikke takk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 når du har vert her så lenge bør du vite at man ikke spør om sånt her Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er det lov til å gi linker til sånne sider da? Kan jo bare søke på Google. Burde da komme nok av sider der. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Altså... han kan jo for så vidt ha en gyldig grunn til å bruke cracken. Eier han spillet selv er det vel lov så vidt jeg vet. En annen sak er om det er så lurt å spørre om det her... slike saker har en tendens til å bli slått hardt ned på. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Det er forbudt å linke til nocd craker o.l. Du bør snarest be om unnskyldning til moderatorene for å ha spurt, og be om at du ikke blir utestengt. Endret 26. februar 2004 av Stilus Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Denne tråden må fjernes, Warez. Rapportert. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg