highlander Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Dette kommer i startup.. TRYKK HER FOR BILDE -Jeg lurer på hvorfor dette problemet kommer?.. I tillegg til dette så kan jeg faktisk bruke BIOS i startup, det er en eller annen feil. -Det står "SATA" et eller annet der oppe, hvis det har noe med S-ATA disker så har jeg ingen S-ATA jeg har bare P-ATA. -Kan dette f.eks ha effekt på windows? jeg har et problem i windows at system prosesser går til 100% hele tiden .. dette er noe jeg helst vil få fjenet takk Sorry for at jeg posta dette feil.. ikke meningen Endret 26. februar 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er SATA disabled på hovedkoret? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er BIOS'en til RAIS-kontrolleren din tipper jeg, se på HK-produsent's hjemmesider om det går an å flashe RAID-kontroller med ny BIOS btw: Linken funker ikke, det er BIOSprob.JPG, vær nøye med store/små bokstaver i filer på internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå