EC Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Fullstendig klar over det... Jeg stilte aldri tvil til nødvendigheten til en slik endring. Men det må da være lov å ytre egne meninger for det?? Eller? Hva gikk det av deg? Seffern får du ytre meningene - men jeg må vel få lov til det samme? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Er det bare meg som synes de faktisk så litt tøffe ut med den gule fargen? hehe, sikkert fordi jeg er en liten unge som elsker ulebiler EDIT: er det noen som har kikka på datoen på den artikkelen? Ikke det nei. Torsdag 28. august 2003, 8.14 Ambulansene blir gule! Av TU.no Endret 29. februar 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Bare bra at de skal bli gule, da legger man fortere merke til dem i trafikken. Hører ikke denne tråden hjemme i bil-forumet? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Bare bra at de skal bli gule, da legger man fortere merke til dem i trafikken.Hører ikke denne tråden hjemme i bil-forumet? Nei, for dette er et samfunns "problem" Jeg syns godt de kan bli gule så de blir mer synlig i trafikken, men blir ikke dette dyrt da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Er det bare meg som synes de faktisk så litt tøffe ut med den gule fargen? hehe, sikkert fordi jeg er en liten unge som elsker ulebiler EDIT: er det noen som har kikka på datoen på den artikkelen? Ikke det nei. Torsdag 28. august 2003, 8.14 Ambulansene blir gule! Av TU.no er det noen som har lest tråden tro? ikke det nei .. legg merke til et jeg kommenterte datoen på den ene ganske tidlig i tråden forslaget ble lagt frem i 2000 .. og i 2001 skulle de begyne å teste det,... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 er det noen som har lest tråden tro?ikke det nei .. legg merke til et jeg kommenterte datoen på den ene ganske tidlig i tråden forslaget ble lagt frem i 2000 .. og i 2001 skulle de begyne å teste det,... Hmm, nei Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 "Gult er kult" Kommer til å bli storartet. Men dette har jeg hørt snakk om de siste 3-4 årene. Kommer neppe til å skje noe de nærmeste årene heller. Kan være enig i at gult synes godt i trafikken. Men det er ikke noe argument for å male alle sykebilene gule. Hvordan man plasserer seg i trafikken, lysbruk sirene osv, er minst like viktig. Olga ser ikke forskjell på en bil som er hvit og gul uansett. Dette er EU-p..s som blir tredd nedover hodet på folk. Fint for de stakkars billakkererne da. Diskret og fint der de bilene ruller inn på gårdsplassen. Alle naboene titter. Gult synes!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Shotgun, naboene til sykehuset eller? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Fredrikrb: Det hender at sykebilen henter personer hjemme der de bor Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Synes den var litt fet jeg Ser den såklart bedre... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Fredrikrb: Det hender at sykebilen henter personer hjemme der de bor Ja, og? Er det hysj hysj om du får hjerteinfarkt? Tvilsomt. Og en sykebil blir uansett lagt merke til. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Fredrikrb: Det hender at sykebilen henter personer hjemme der de bor Ja, og? Er det hysj hysj om du får hjerteinfarkt? Tvilsomt. Og en sykebil blir uansett lagt merke til. Jeg har ikke så mye greie på sykebiler, men jeg tenkte kanskje det var greit at den var litt diskret også. Komme som et juletre hjem til folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå