Straydog Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Huff så stygge.... http://no.news.yahoo.com/030828/76/16z3l.html http://www.hpn.no/uf/nyfarger.htm Endret 26. februar 2004 av Straydog Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Støtter det forslaget. IMO så vil man lettere legge merke til en gul bil som det med sirener og drit en en hvit bil. Digresjon:Ja, la oss alle melde oss inn i EU Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Ja, jeg tror på faktaene.... men jeg hadde dødd inni en så stygg bil ass Endret 26. februar 2004 av Straydog Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 den grønne fargen var :ÆSJ: Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Håper ikke de skal montere de stygge saftblander'a også.,.. blir jo retrobiler deluxe Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 ja helt enig azzz .. la alle Ambulansene være Grå uten blålys! da er de mye bedre! jo mer synlig de er .. jo raskere legger folk merke til de (OHH!) jo raskere reagere folk på de og styrer unna .. og hvorfor skal de ikke ha "saftblandere"? slutt å være så barnslige .. tenk dere om .. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Kjøp deg en moped du ... Anyway.... Å diskutere en farge på en bil i hue og ræva er like tett som det som ble tatt opp for litt siden . At mannen i fotgjengerfelt skiltet var kjønnsdiskriminerende. OMG! Har ikke Norge bedre å gjøre... ? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 HALLO? jeg er for ideologien bak konseptet...det er helt sikkert riktig det... men jeg har bare en mening om ideen når det gjelder fargene... stygge som pesten... Når det gjelder saftblandere, så sa jeg ikke at de ikke skulle ha dem, men jeg sa jeg håpet de ikke ville montere de saftblanderene som er avbildet i den første linken.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 er du blind? det er en Engelsk sykebil .. hvorfor lage de identiske .. den andre linken viser hvordan de norske skal se ut .. men seriøst .. det der var fra 2001 .. har enda tilgode å se en gul sykebil i norge Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Ja, jeg er blind Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Saken er den at omfattende studier har vist at den sennepsgule fargen er langt mer synlig i trafikken enn den fargekombinasjonen som er i dag. Brannvesenet i USA har blandt annet utført forsøk med denne fargen, og forsøkene har vist seg å være svært vellykkede. At fargen er stygg eller ikke er totalt irrelevant sammenliknet med hvorvidt fargen er bedre egnet til utrykningskjøretøy eller ikke. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Fullstendig klar over det... Jeg stilte aldri tvil til nødvendigheten til en slik endring. Men det må da være lov å ytre egne meninger for det?? Eller? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det første bildet så jo fancy ut da Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 det der var fra 2001 .. har enda tilgode å se en gul sykebil i norge les månedens utgave av DRIVE, så er det en liten artikkel angående temaet. Det stod at den første "nye" ambulansen vil være på veien iløpet av året.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Husk: En gul ducati i 120 vekker også oppsikt Moral: Gult er kult. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Så lenge det hjelper i trafikken, og folk flytter seg fortere / de er mer synlige burde da folk gi ****** i om de så ille ut.. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Kan vel legge til noen sttore spoilere og sota vindur, neonlys og wonderbaum i teilleg da. Da viser det vel oppsikt. "nææ, se på den stygge sjuke bilen a" *BANG!!!* "ops, glemte vist og flytte meg i min nyskjerrighet" Blir vel vant til det ettervert da. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 kanskje det at de er så stygge er noe av grunnen til at de synes så bra... hva betyr IMO?? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 kanskje det at de er så stygge er noe av grunnen til at de synes så bra...hva betyr IMO?? IMO = in my opinion Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Kjøreskolen jeg brukte når jeg tok lappen hadde en NEONGUL opel. Den syntes godt i trafikken kan man si Og hele byen visste selvsagt at det var kjøreskolen som var ute på veien når den bilen kom. Ingen andre biler med så drit stygg farge som den. Gult vises nok mye bedre enn hvit ja. Derfor vi har gule striper på veiene våre og ikke hvite. Gule veilys lager mye bedre lys enn vanlige hvite. Så hvorfor ikke male sykebilene gule? Who gives a sh..? Endret 27. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå