Gå til innhold

Kjøttvogna skal bli gul! *w00t*

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja helt enig azzz ..

la alle Ambulansene være Grå uten blålys! da er de mye bedre! :roll:

jo mer synlig de er .. jo raskere legger folk merke til de (OHH!) jo raskere reagere folk på de og styrer unna ..

og hvorfor skal de ikke ha "saftblandere"?

slutt å være så barnslige .. tenk dere om ..

Lenke til kommentar

HALLO? jeg er for ideologien bak konseptet...det er helt sikkert riktig det... men jeg har bare en mening om ideen når det gjelder fargene... stygge som pesten...

Når det gjelder saftblandere, så sa jeg ikke at de ikke skulle ha dem, men jeg sa jeg håpet de ikke ville montere de saftblanderene som er avbildet i den første linken....

Lenke til kommentar

Saken er den at omfattende studier har vist at den sennepsgule fargen er langt mer synlig i trafikken enn den fargekombinasjonen som er i dag. Brannvesenet i USA har blandt annet utført forsøk med denne fargen, og forsøkene har vist seg å være svært vellykkede.

At fargen er stygg eller ikke er totalt irrelevant sammenliknet med hvorvidt fargen er bedre egnet til utrykningskjøretøy eller ikke.

Lenke til kommentar

Kan vel legge til noen sttore spoilere og sota vindur, neonlys og wonderbaum i teilleg da. Da viser det vel oppsikt. "nææ, se på den stygge sjuke bilen a" *BANG!!!* "ops, glemte vist og flytte meg i min nyskjerrighet"

Blir vel vant til det ettervert da.

Lenke til kommentar

Kjøreskolen jeg brukte når jeg tok lappen hadde en NEONGUL opel. Den syntes godt i trafikken kan man si :) Og hele byen visste selvsagt at det var kjøreskolen som var ute på veien når den bilen kom. Ingen andre biler med så drit stygg farge som den. Gult vises nok mye bedre enn hvit ja. Derfor vi har gule striper på veiene våre og ikke hvite. Gule veilys lager mye bedre lys enn vanlige hvite.

Så hvorfor ikke male sykebilene gule? Who gives a sh..?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...