Erling E. Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Endelig, etter flere års venting er oppfølgeren til Counter-Strike snart klart for lansering. Les artikkelen her Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg lukter en flopp... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Samme her.... Hva, ikke noe terror single-player? Jeg begynner å bli møkkelei av at du alltid må være the good-guy (slik vi i dag ser på det). Finnes jo nesten ikke WW2-spill du kan være tysker på heller, feige utviklerer as. Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Blir bare CT single player ja... Det er da virkelig mye morsommere å "snike" seg forbi CT og plante bomben... Anybody agree? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 For å være helt ærlig er jeg litt lei av CS nå Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 CZ er da ikke noe anderledes enn CS i mine øyne. Men for CS elskere er nok dette ganske stort.. Lenke til kommentar
TapZ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg er en cs-elsker, men detta virker bare KJEDELIG. grunnen til at jeg elsker cs er fordi det er et enormt bra MULTIplayerspill.. men cz er vel kun singleplayer? singleplayer er for "dødt". Lenke til kommentar
warza Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Trodde at CZ også ble MP, men kanskje jeg er grovt feilinformert? =) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg er en cs-elsker, men detta virker bare KJEDELIG. grunnen til at jeg elsker cs er fordi det er et enormt bra MULTIplayerspill.. men cz er vel kun singleplayer? singleplayer er for "dødt". CZ er også multiplayer.. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg er en cs-elsker, men detta virker bare KJEDELIG. grunnen til at jeg elsker cs er fordi det er et enormt bra MULTIplayerspill.. men cz er vel kun singleplayer? singleplayer er for "dødt". CZ er også multiplayer.. Skal være det ja.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ingen vits i å kjøpe CZ om man har CS1.6... Vil jeg tro. Single player delen er nok bare tragisk, i hvert fall når man ser på alternativer som Raven Shield... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det skal bli artig å prøve. Dessuten har man jo noen missions fra Rituals build også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg