Gå til innhold

100 liters tank

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke kobble en gedigen tankt til vannkjølingen?

Kan bare se fordeler med dette, om man plaserer ut kobblingen nederst på denne tanken og inn øverst får man jo et naturlig trykk som hjelper pumpen.

man slipper jo i grunn og ha en radiator og som tank kan man bruke en plastdunk eller no.

Hva mener folk om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har plass til det, så for all del...

Det tar sikkert timevis bare på å øke vanntemp et par grader. Det spørs hvordan du plerier å bruke PC'en. Alltid på, eller periodevis? Kunne sikkert fungert i 5-6 timer uten bruk av vifter i det hele tatt...

Nå, om du hadde mligheten til å grave denn ned i bakken under vannspeilet... :yes:

-Stigma

Lenke til kommentar
Hurtigkoblinger så du kan sette på en mindre tank når du skal på lan :p

Har tenkt litt på å grave ned en relativt stor tank ned i bakken. Burde da Gi bra kjøling av vannet det :)

problemet er at du må under telegrensa og at du må ha en pumpe som leverer, så en artikkel om dette her en plass

Lenke til kommentar
Hurtigkoblinger så du kan sette på en mindre tank når du skal på lan :p

Har tenkt litt på å grave ned en relativt stor tank ned i bakken. Burde da Gi bra kjøling av vannet det :)

problemet er at du må under telegrensa og at du må ha en pumpe som leverer, så en artikkel om dette her en plass

ho ho ho. Tele grensa e vel ca 5 cm her eg bor :green:

Og du trenge da ikkje noe stor pumpe. Den elhim 1048 (eller kossen det skrives) pumpa eg har nå duge i lange baner så lenge ikkje løftehøyden blir for stor.

Eneste problemet for min del er at jeg ikke har noen hage :laugh:

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

har ein gammel 200 l varmtvannstank. Så skal prøve å kjøre vifte løst når det ein gang blir vannkjøling på meg. Bore hull i veggen og hurtigkoblinger til pc-en.

I 2005 ein gang.

Så hadde vore innteresant å vite om du får det til.

Problemet blir sikkert å finne ei pumpe sum tåler det.

Lenke til kommentar
Visst det er noen som har vannseng her hadde vel det vært perfekt (?). Fått "gratis" oppvarming av vannet også :D

Kan vel bli litt kaldt å legge seg i? :D

Uten radiator vil vel vannet bli litt oppvarmet, eller hva?

Visst vannet i sengen ikke blir varmt nok: Sett på prime95 på heltid eller koble til flere pc'er i vannkjølingen til senga!

edit: ikke skriv når du er skrubbsulten!

Endret av razer
Lenke til kommentar
Visst det er noen som har vannseng her hadde vel det vært perfekt (?). Fått "gratis" oppvarming av vannet også :D

Visst vannet i sengen ikke blir varmt nok: Sett på prime95 på heltid eller koble til flere pc'er i vannkjølingen til senga!

eller skaffe seg en prescott og overklokke opp i skyene....

Endret av bleak
Lenke til kommentar

eller skaffe seg en prescott og overklokke opp i skyene....

du. han skal ikke koke det stakkars vannet da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...