Bamse_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Jeg har en AMD XP 2700+ og har gått en stund å vurdert på hvordan denne er til klokking. Så da lurte jeg på om det er noen av dere der ute som har samme cpu som har prøvd å klokke denne og i såfall, hva er deres resultater? Og hvordan kjøler anbefaler dere? Selv har jeg en alt for dårlig støvsamler av ei kjøler stående der nå så tør ikke gjøre så veldig mye før jeg får meg en ny kjøler. Har sett litt på Thermaltake Volcano 12 her og Mist "Silent Twin" her Så hva er deres anbefaling? EDIT: Fiksa linkene litt Endret 26. februar 2004 av MrX_ Lenke til kommentar
korny Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 jeg har AMD XP 2700+ klokka til 2388 Mhz (217*11 1,85V) med vannkjøling. du burde velge volcano 12 Lenke til kommentar
MurDoX Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har en AMD XP2400+@2311Mhz (171*13,5 - 1,85 vcore), med Thermaltake Extreme Volcano 12! Er veldig fornøyd med kjøleren - anbefales! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Høres bra ut men er den ikke ganske tung? Tenk om festene ryker Hørt om kjølere som må tas av under transport i fare for at den ikke skal bare hærpe hele hovedkortet... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er verdt det hvis du kan klokke til himmels! Husk på at vifta faktisk er laget for å sitte på et hovedkort da... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Det er verdt det hvis du kan klokke til himmels! Husk på at vifta faktisk er laget for å sitte på et hovedkort da... Er jo forsåvidt det da..men den er STOR dermed tung..så hvem veit..med nok kraft så vil den sikkert ikke være heelt safe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå