ksjoet Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hey Alle her inne har vel med dere en god del brus på LAN og slikt. Så kanskje du kan hjelpe meg i et skolearbeid med denne undersøkelsen: http://home.online.no/~st-sjoet/sporre.htm Lenke til kommentar
Lenny Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Nå har jeg gjort mitt. KOM IGJEN ALLE NERDER DER UTE. HJELP TIL. Hilsen en som snart ikke har flere tenner, men hvem trenger det når du har cola og suppe. :grin: Lenke til kommentar
p4power Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har svart jeg. Du bør legge inn flere valg på antall liter i uka. 3 liter er jo det jeg drikker på 2 dager. Lenge leve coca cola. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 me 2 cola eie kraftig <---(måtte bare si det) _________________ Windows is *NOT* a virus. Viruses *DO* something [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-03-20 00:13 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Alle NERDER (data folk) drikker garrantert mer en 3 liter i uka hvordan skulle jeg vite at cola herpa emaljen på tenna 2 late jeg er avhengig :sad: Meg drikke 9 liter i uka!!! Meg avhengig Meg trenge akkut hjelp Meg bli medlem av ACC Meg kjenne suget Meg hente cola i kjøleskapet nå :smile: Meg snakke norge bra [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-03-20 00:39 ] Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Drikker stort sett bare cola på LAN, det funker mye bedre hvis man ikke er vant til koffeinet :smile: Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hehe.. pingler. Jeg har fått magesår av coca-cola og popper syrenøytraliseren piller som om det var E. Det var en periode jeg drakk minimum 3 liter dagen. Noen ganger var jeg på 9 liter dagen. Hvis jeg gikk 3 dager uten coca fikk jeg kaldsvette og andre abstinens syndromer. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei! Fekk meg til å tenke på han som drakk 1.5 liter Coca-Cola på 11 sekunder under tg... (husker ikkje kva år..) Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Tror det var 1900 :wink: Han hadde stilen inne, ja. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei Mr-CEO! Han hadde det...Er ikkje sikker på om eg hadde slått han..(ikkje det at eg har tenkt å prøve..) Btw,eg er ikkje sikker på om eg skjønner signaturen din heilt..(kanskje litt treig i dag? :wink: ) Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Sig: I sibir er det 2 årstider. 3 august og vinter. Mening: I sibir er det kalt untatt på 3 august fordi da er det vår om morgenen, sommmer om dagen og høst på kvelden. Så blir det kaldt igjen 3 august er den varmeste dagen i året i sibir. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei Mr-CEO! Ok.Trudde det var noko slikt men,var ikkje heilt sikker.. :wink: Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-20 00:10, p4power skrev:Har svart jeg. Du bør legge inn flere valg på antall liter i uka. 3 liter er jo det jeg drikker på 2 dager. Lenge leve coca cola. Jeg ser det nå, men så er ikke den helt beregnet på mektige coca-cola folk her inne på Hw.no. De fleste svarer faktisk 2-3 eller 1-2... Vil også takke alle her inne som tok seg tid for å svare. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-20 13:00, Mr-CEO skrev:Tror det var 1900 :wink:Han hadde stilen inne, ja. det var 1999 .... Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-20 13:13, Mr-CEO skrev:I sibir er det 2 årstider. 3 august og vinter. Hmmm. Litt unødvendig å måtte forklare siggen sin... Onde tunger sier at i Nord-Norge er det 9 måneder med vinter, og 3 måneder med dårlig skiføre! Heia Tromsø IL! Lenke til kommentar
house Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 cola ja... avhengig.. ja... digg.. ja.. 2 dager uten cola er som 2 dager uten cigg.. det er umulig!!! Housey Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei house! Vel, ciggen trenger eg ikkje...Men,synest det er godt med Cola.. :wink: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Det er vel ingen hemmelighet at nerding og CC er ett, men nå kommer de fattige 14issene som bare har råd til PE¤%I og da blir d slutt på begavede data folk i Norge. Som alle veit PE¤%I er gift... Det ligger forøvrig endel emner om CC her har jeh sett :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei! Hmm..Britney Spears blir sponnset av Pepsi.. Seier ikkje meir.. Eg holder med til Coca-Cola.. :wink: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: ksjoet skrev (2002-03-19 23:58):HeyAlle her inne har vel med dere en god del brus på LAN og slikt. Så kanskje du kan hjelpe meg i et skolearbeid med denne undersøkelsen:http://home.online.no/~st-sjoet/sporre.htm Skal gi deg et lite tips siden du trakk fram dette i forbindelse med skole arbeid. Slik jeg ser det vil ikke spørreundersøkelsen din gi et reelt bilde annet enn på ballansen mellom Pepsi og Cola. I undersøkelser med to (eller flere) hoved grupper bør man måle disse mot en eventuelt usikker masse. Man må ha alternativer som "annet" og "like mye". Jeg har ikke preferanser når det gjelder disse to merkene, men får jeg flere valg velger jeg nesten alltid noe annet. Vet at det sikkert er en liten gruppe blandt målgruppen din som ikke velger pepsi eller cola, men undersøkelsen gir et mer helhetlig bilde hvis man kan si at så og så mange velger produkt nr.1 og så og så mange velger produkt nr.2 mens en så mange velger et annet alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå