Gå til innhold

Brukertester

Anbefalte innlegg

Hei elskede og hatede admins og modisser.

Ville bare si at det nye forumet brukertester er et meget bra tiltak.

Men her kommer det...

1: Hvordan er det mulig å dobbeltposte i det forumet når alle poster skal godkjennes av dere?

2: Hvorfor legger ikke de nye dere godkjenner seg helt på toppen? Vil jo bli et problem når det blir flere sider.

3: Kanskje dere bør legge inn undergrupper der? SWom f.eks skjermer, hardisker, etc? Blir lettere å finne frem på den måten

Ellers vil jeg benytte sjansen til å gratulere med dette foruemt.

Btw: Jeg greide å poste nesten en helt identisk tråd i brukerforumet (feilposta) og nå får jeg ikke tilgang til å slette det :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Fordi når det ligger 8-9 tester så undersøker man om dette er seriøse poster, og så godkjenner man dem, og legger ikke merke til at noen i desperasjonen over at testen ikke kommer fram umiddelbart poster en gang til. Undertegnede påtar seg skylden for et par av de.

2. De nye legger seg ikke på toppen fordi at de som til enhver tid har den nyeste posten legger seg på toppen. Tror ikke man kan hacke dette i forumet.

3. En god idé! Skal se om vi kan få til noe slik :)

4. Tråden din i feil forum ble slettet :)

Lenke til kommentar
2: Hvorfor legger ikke de nye dere godkjenner seg helt på toppen? Vil jo bli et problem når det blir flere sider.

Forumet har en innstilling som bestemmer hva slags felt som skal bestemme hvem som skal ligge øverst. Om det er hvem som sist fikk et nytt innlegg eller når tråden ble opprettet kan bestemmes der. Tror dette vil løse problemet om jeg ikke har misforstått deg helt.

Lenke til kommentar

det jeg mente med del 2 er at når moderator godkjenner et innlegg så går jo det på dato, jeg vil bare at det legger seg øverst i det det blir publisert, skriver noen noe i et annet innlegg vil den ligge øverst. Men umiddelbart eetter godkjenning bør den legge seg øvers og ikke i moidten som polecats innlegg....

Skjønner du hva jeg mener?

Lenke til kommentar
det jeg mente med del 2 er at når moderator godkjenner et innlegg så går jo det på dato, jeg vil bare at det legger seg øverst i det det blir publisert, skriver noen noe i et annet innlegg vil den ligge øverst. Men umiddelbart eetter godkjenning bør den legge seg øvers og ikke i moidten som polecats innlegg....

Forstår hva du mener, og tviler sterkt på at det er mulig å få til. Hvis det invictus sier stemmer, som jeg regner med at det gjør, så må man velge "enten eller".

Lenke til kommentar
Hva med å legge dem til menyen på toppen?

Siden leserne endelig kan bidra med seriøse innlegg.

eks.

Anbefalinger|Bruktmarked|Forum|Guider|Prisguide|Tester|Brukertester|Webshoguiden.

Kanskje litt tidlig å be om, men noe for fremtiden i såfall.

Det er ingen umulighet det der. Vi får vudere muligheten etter hvert, men det skjer nok neppe i dag.

Lenke til kommentar
Btw: Jeg greide å poste nesten en helt identisk tråd i brukerforumet (feilposta) og nå får jeg ikke tilgang til å slette det  :blush:

Jeg syns også det er vanskelig å få slettet tråder jeg har startet som jeg syns ikke er relevant lengre, eller deler av tråder der hovedtråden er redigert til å gi best spørsmål og svar alene. Har sendt personlig melding til moderator et par ganger uten å fått svar. Det ville jo vært mye bedre her inne om det ikke var mye unødvendig informasjon.

Det ville også ha vært fint å kunne søke etter evne evnt. søke direkte på harddisk og få trådene til harddisk opp.

........uansett, dette er et kjempefint medium når man har problemer eller bare lurer på noe :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det for en bruker test blir godkjent?

Så lang tid det tar fra en test blir lagt inn fra en bruker og til en moderator godkjenner den.

Hm, trodde du var litt mer seriøs en dette.

I mitt tilfelle, måtte jeg sende pm til moderator (husker ikke hvem) om at de måtte se på testen. Først da godkjente de den.

Lenke til kommentar

Så lang tid det tar fra en test blir lagt inn fra en bruker og til en moderator godkjenner den.

I mitt tilfelle, måtte jeg sende pm til moderator (husker ikke hvem) om at de måtte se på testen. Først da godkjente de den.

Svaret var seriøst og sant. Det finnes m.a.o. ingen tidsgrense. De godkjennes når mod får tid. Har de mye å gjøre, tar det lengere tid. :shrug:

Lenke til kommentar

Forstår ikke hva som var useriøst med mitt svar. Alle tester må godkjennes manuelt av en moderator. Personlig prøver jeg å kikke innom annenhver dag for å se om det ligger noe nytt og venter. Dvs: Det kan gå 2 minutter, men det kan også gå lengere tid hvis ingen moderatorer husker å kikke innom.

Lenke til kommentar

Forstår hva du mener, og tviler sterkt på at det er mulig å få til. Hvis det invictus sier stemmer, som jeg regner med at det gjør, så må man velge "enten eller".

Enkel løsning : moderator som godkjente posten legger inn 1 post om at brukertesten er godkjent eller noe, da legger den seg jo automatisk på top :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...