Kringla' Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Her er problemet: Jeg får starte opp Far cry helt fint, men når jeg da skal inn i spillet stopper loadingen på ca 1-3% også fryser pcen. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Specs og slikt: Amd athlon xp 2600+ 2x Geil pc3200 512mb ddr Golden dragon Sapphire radeon 9800 PRO 128mb Asus a7n8x deluxe (med nyeste BIOS ) Hvis det har noen betydning så kjører jeg i Far Cry 1208x768, AA er av. ( winxp 1600x1200) Og, jeg har fått demoen til å fungere før, men plutselig fungerte den ikke (Før formatering pga problemer med skjermkort drivere) Spør hvis dere trenger mer info. Endret 26. februar 2004 av Kringla' Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvilke skjermkortdrivere bruker du nå da? Leste i readme'en eller på hjemmesiden til FarCry at demoen var laget for catalyst 3.9.. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg bruker nå nyeste altså 4.2 Jeg prøvde 3.9 og men samme skjedde. Fins det ikke en patch eller noe til det? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Før den faller ned i støvet BUMP. Finnes det ikke en patch eller noe? Vær så snill! Jeg vil spille demoen en gang til! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg hadde akkurat det samme problemet. Jeg har Radeon 9700 Pro. Det jeg gjorde for å få det til å virke var at jeg oppdaterte skjermkortdriveren og da virket det helt fint. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er noe som har fått problemer når de bruker de seneste driverne, prøv en eldre driver. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Det er noe som har fått problemer når de bruker de seneste driverne, prøv en eldre driver. Jeg vil ikke bytte til en eldre driver pga en demo. Jeg hadde akkurat det samme problemet. Jeg har Radeon 9700 Pro. Det jeg gjorde for å få det til å virke var at jeg oppdaterte skjermkortdriveren og da virket det helt fint. Hvilken skjermkortdriver brukte du for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg bruker nyeste omega driver, fungerer ypperlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå