Lurre Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Jeg vil helst ha et ferdig moddet kabinnet da jeg ikke har så mye peiling på modding av kabinetter. Har sett en del på Thermaltake sine kabinetter, også Lian Li Jeg greier ikke helt og bestemme meg. Kriterier: -STILLE -LITT STORT -VINDU -IKKE STRØMFORSYNING(har dette) Eller eventuelt modde tips til et gamelt aopen kabbis: Aopen EDIT: trenger da at noen sier hva jeg skal kjøpe og litt tips til hvoradn det gjøres Endret 26. februar 2004 av Lurre Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Thermaltake Xaser III V2000A Lepont SF-201T-31 Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 jeg har forstått det som om at raidmax kabinettene er ganske bra (postet en gang om dette) , se under Raidmax på microplex.no Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=SF201T3C&toc=3055"]Lepont! er da _mye_ tøffere i champanje! uansett, veldig bra kabinett medfølgene 6stk vifter (som du sikkert kan kaste ut hvis de medfører for mye støy) lett vekt, nydelig å se på, og suveren kvalitet! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 du kan jo lage et viftehull i fronten og lage et vindu? Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...055]Lepont! er da _mye_ tøffere i champanje! uansett, veldig bra kabinett medfølgene 6stk vifter (som du sikkert kan kaste ut hvis de medfører for mye støy) lett vekt, nydelig å se på, og suveren kvalitet! den blå fargen er kanskje litt gyselig ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå