Tjessem Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 I går når jeg kom hjem fra skolen så installerte jeg den nye atidriven. Jeg restartet, men pcen vile ikke på. Den står bare å surrer og skjermen blinker som om pcen var av. Kan noen antyde hva jeg kan gjøre? Hva er problemet? Er det et hardware problem? Mvh Tjessem Lenke til kommentar
gik Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hmmm, har ikke noe teknisk svar på det, men ta problemet fra bunnen av. sjekk alt å begynn på nytt hvis du ikke vet hva problemet er Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvis problemene oppstod etter at du instalerte driveren så tror jeg ikke at hardware er problemet... Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Driveren er vel ikke noe som lastes før i OS. Så hvis hardwaren var i orden, så skulle han sett oppstartsinformasjonen først. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Tjessem Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Når jeg starter så kommer det jo ingenting så jeg tror at det er tvilsomt at det er driveren. Skjermen er svart hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå