ti-guru Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Sett at man har en "vanlig" mixepullt med vinyl og cd + mixer. Hvordan ville man da koblet opp dersom man ville spille fra en pc og fremdeles ha mulighet til å kunne spille vinyl og cd-plater? Tenker da at man bruker pc'en som et sted man henter frem sanger fra og sender videre til mixepullten. Hvordan blir det med cd-platene? Kan man koble en ektsern cd-spiller til pc'en? Trenger to linje-ut til dete tror jeg dersom man skal ha nok kanaler. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Flyttes da vi har en kategori som omhandler dette Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Sett at man har en "vanlig" mixepullt med vinyl og cd + mixer. Hvordan ville man da koblet opp dersom man ville spille fra en pc og fremdeles ha mulighet til å kunne spille vinyl og cd-plater? Tenker da at man bruker pc'en som et sted man henter frem sanger fra og sender videre til mixepullten. Hvordan blir det med cd-platene? Kan man koble en ektsern cd-spiller til pc'en? Trenger to linje-ut til dete tror jeg dersom man skal ha nok kanaler. Forstår ikke helt hva du er ute etter. Skal du: 1) Bruke PCen som mixepult? 2) Kjøpe en digital mixepult, som f.eks. Yamaha 01v 3) Kjøpe en analog mixepult med minimum 3 linjeinnganger. En for PC, en for CDspiller og en for LPspiller Eller noe helt annet... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Sett at man har en "vanlig" mixepullt med vinyl og cd + mixer. Hvordan ville man da koblet opp dersom man ville spille fra en pc og fremdeles ha mulighet til å kunne spille vinyl og cd-plater? Tenker da at man bruker pc'en som et sted man henter frem sanger fra og sender videre til mixepullten. Hvordan blir det med cd-platene? Kan man koble en ektsern cd-spiller til pc'en? Trenger to linje-ut til dete tror jeg dersom man skal ha nok kanaler. I likhet med moskus har jeg store problemer med å se hvor du vil. Det hadde vært fint om du kunne omformulere spørsmålet ditt litt. Selv har jeg følgende kobling: Mitt oppsett/kobling Her har jeg to anlegg: et minianlegg og et ordentlig. Det inngår en mikser, to platespillere, to cdspillere, et headsett og en datamaskin. Her har jeg muligheten til å rute all lyden hvor jeg vil, stort sett. Var det noe slikt du tenkte på ? bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå