Normann Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Husker før jul var mange missfornøyde fordi det ikke "gikk ann" å laste opp bilder fra mobilen til PC'n...Det står det vel på testen til Amobil også... Det eneste som gikk var det omvendte... Noen som har fått det til? Det har jeg! Endelig! Føler meg teit som ikke har funnet ut dette før... Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Husker før jul var mange missfornøyde fordi det ikke "gikk ann" å laste opp bilder fra mobilen til PC'n...Det står det vel på testen til Amobil også... Det eneste som gikk var det omvendte...Noen som har fått det til? Det har jeg! Endelig! Føler meg teit som ikke har funnet ut dette før... Hei. Jeg har også en LG7100 - Men har fremdeles ikke fått til å overføre bilder fra telefonen til pc'en. Har både datakabel og IR. Hvordan klarte du det? Har du den nødvendige programvaren? Mvh Casiraghi Lenke til kommentar
Normann Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Gå in på Contentsbank, trykk "wiew" oppe i venstre hjørne også camera... Så connect- og trykker på det bildet du vil ha ned...(Kommer opp i høyre ruta) Funka? Edit: Du må trykke upload tilslutt da... Men det skjønte du vel? Endret 27. februar 2004 av Normann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå