No|zy Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei. Har prøvd å koble dell`en min til tv`en. Bruker s-video med scart omformer. Problemet er at jeg bare får sort/hvitt på tv skjermen. Noen som har peiling på hvordan jeg får ordnet dette? Lenke til kommentar
esk Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 du sender sikkert ut signaler til NTSC eller til feil PAL, sjekk innstillinger på skjermkortet... Riktig PAL er PAL-n såvidt jeg husker... Det kan være at innstillingene ligger i BIOS Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det er vel den evinnelige s-vhs til tv som ikke støtter dette på en scart kontakt. Kjøp deg en s-vhs til phono overgang og bruk en vanlig phonoledning inn til en phono-scart kontakt. da bør det virke Lenke til kommentar
house Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 unødvendig diskusjon, siden jeg har sett 6 eller 7 av disse postene i dag... kan ikke HW.no lage en giude på dette ? Housey Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Heisann. Hadde det samme problemet helt til jeg gadd å lese bruksannvisningen for mitt skjermort. Det jeg gjorde var: Gå inn i egenskaper for skjerm > innstillinger > avansert > Utadenhet (her står det at det er en TV som er tilkoblet) > endre format. Skift så fra standard (Ntsc) til Pal. Vet ikke om det er det samme for laptop, men, men. Håper det hjalp litt... _________________ Epox 8KTA3 pro Amd Athlon 1,4@1,6 20 gseagate, 40g maxtor, 80g wd caviar 512 sdram Sb live 1024 Gaiward gf2 ti500 xp <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: t3p0s3 på 2002-03-20 00:33 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: t3p0s3 på 2002-03-20 00:33 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå