Christian86 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 X70 Det jeg lurer litt på er hvordan hfet ser ut og hvor mange sms den kan ta? andre mobiler som kan anbefales? Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Den tar 200 sms'er...god telefon som jeg kan trygt anbefale,har brukt den i 2mnd nå og er stort sett fornøyd med den,har blåtann og e post,batteriet varer i ca 3-4 døgn som holder for meg.Tastene er suverene å bruke og god og enkel meny... Lenke til kommentar
jac Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Leste et sted at blåtannløsningen på denne var ganske dårlig. Den hadde mange restriksjoner med hva som kunne overføres. Stemmer dette? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Leste et sted at blåtannløsningen på denne var ganske dårlig. Den hadde mange restriksjoner med hva som kunne overføres.Stemmer dette? Jeg har ikke hørt noe om dette, men... Er det ikke denne mobilen de delte ut som premie på MessTV? Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er det ikke denne mobilen de delte ut som premie på MessTV? stemmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå