AgentHawk Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Heisann, har et et spørsmål Jeg har et Chieftec Dragon Big Tower , Link Her ...og lurer på om jeg kan bruke denne strøm forsyningen her i kabinettet mitt Mist 550W Hawk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hadde planer om å lage en lik post Har samme toweret som deg og satt og så på den samme psu for 10 minutter siden. Meg følge med PS! sorry at jeg ikke kan hjelpe deg Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 rimelig sikkert at det går fint ja Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Standard er vel standard og så lenge toweret har plass til ett ATX format og strømforsyningen er i samme format, ja så passer det da! Så jo utrolig bra ut forresten! Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Standard er vel standard og så lenge toweret har plass til ett ATX format og strømforsyningen er i samme format, ja så passer det da! Så jo utrolig bra ut forresten! Jo den ser veldig bra ut. Eneste problemet med den strømforsyningen er at den bles varm luft oppover, derfor er det genialt med med mitt kabinett som har plass til en 92mm vifte over strømforsyningen som bles varmen ut.... Hawk Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er det ikke slik at den "interne" viften på strømforsyningen trekker luften vekk fra cpu, gjennom strømforsyningen og ut bak!? Dette er jo det eneste stedet luften kan komme inn i strømforsyningen, og alle strømforsyninger er bygget slik at de trekker luft ut av kabinettet! Vet ikke om dette er standard spesifisert i ATX-standarden, eller om det bare er slik det er (i de gode, gamle dager trakk alle strømforsyninger luft inn i kabinettet! Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Er det ikke slik at den "interne" viften på strømforsyningen trekker luften vekk fra cpu, gjennom strømforsyningen og ut bak!? Dette er jo det eneste stedet luften kan komme inn i strømforsyningen, og alle strømforsyninger er bygget slik at de trekker luft ut av kabinettet! Vet ikke om dette er standard spesifisert i ATX-standarden, eller om det bare er slik det er (i de gode, gamle dager trakk alle strømforsyninger luft inn i kabinettet! ...Visst du ser på link til Mist Strømforsyning i toppen av diskusjonen ser du på strømforsyningen at den har ei vifte bak og ei i toppen... Hawk Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Edit: dobbelpost@$£$@?£@ Endret 26. februar 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Er det ikke slik at den "interne" viften på strømforsyningen trekker luften vekk fra cpu, gjennom strømforsyningen og ut bak!? Dette er jo det eneste stedet luften kan komme inn i strømforsyningen, og alle strømforsyninger er bygget slik at de trekker luft ut av kabinettet! Vet ikke om dette er standard spesifisert i ATX-standarden, eller om det bare er slik det er (i de gode, gamle dager trakk alle strømforsyninger luft inn i kabinettet! ...er ikke sikker lengre kan godt hende... Hawk Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Den strømforsyningen som er avbildet på microplex sine sider er opp ned For å "vise" frem begge viftene! Dersom den f.eks. skulle stå med viften opp i mitt kabinett (Chieftec dragon medium), ville det blitt mye mottrykk, da det ikke er store plassen mellom strømforsyning og kabinettveggen Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Den strømforsyningen som er avbildet på microplex sine sider er opp ned For å "vise" frem begge viftene! Dersom den f.eks. skulle stå med viften opp i mitt kabinett (Chieftec dragon medium), ville det blitt mye mottrykk, da det ikke er store plassen mellom strømforsyning og kabinettveggen ...grett, jeg gir meg , men uansett så fikk jeg bekreftet at den passer der. Dessuten skal jeg har ei 92 mm vifte helt opp bak, så det kan bli so varmt det bare vil for jeg har då 10 vifter i den ( veit, den bråker som et udyr ) Hawk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Tok like godt å bestilte hele shiten Mist 550 Trenger vel egentlig ikke 550w psu men når det bare er 150 kr mellom 480 og 550 så tar vi jo det grommeste Dessuten skal jeg har ei 92 mm vifte helt opp bak, så det kan bli so varmt det bare vil for jeg har då 10 vifter i den ( veit, den bråker som et udyr ) Har en vifte der nå, en Titan... 10 vifter er håper det er med cpu, gpu og nb viftene, har 7 vifter selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå