Gå til innhold

Gothic II Walkthrough

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si denne punkterte mange av mine spørsmål til denne gruppa. Veldig kjekke sak. Forsøker å hoppe over mest mulig av oversikter på stats og andre ting og lese det som står om training osv. Hva som er smart å gjøre.

Hadde vært greit om den hadde en litt mere spolierless sak som at "den kan være smart å snakke med den og den...." under oppdragene. De blir spoliet litt vel kjapt hvis man bare skal forsøke å få med seg et hint.

Sånn som "Where is Peck?" (Paladin misson) Det står rett ut at han er i horehuset i harbourdistrick og at han vil gi det "blabla" når du får ham tilbake i smia. Bedre om det hadde stått. "Look in one of the houses in the harbourdistrickt"

Mye av morra blir borte når det blir så direkte som her. kom en gang over en hint side på web var bilde av en hånd eller noe i logon ugo games eller noe slikt. Der fikk man hint til Fallout2 uten av ting ble spoilet.

MazeKing :green:

Lenke til kommentar
Hadde vært greit om den hadde en litt mere spolierless sak som at "den kan være smart å snakke med den og den...." under oppdragene. De blir spoliet litt vel kjapt hvis man bare skal forsøke å få med seg et hint.

Det er jo en spoiler det er. Walkthroug=gjennomgang. Hadde vært håpløst med kun en halvveis gjennomgang, hvis der man står fast ikke står nevnt i walkthroughen mener nå jeg :yes:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Leste litt igjennom walktrough'en.. men fikk ikke svar på mitt spørsmål... kanskje noen her vet det..

Jeg har joinet militia.. og ønsker å bruke 2-handed.. Og til det trenger jeg strength... Men hvor? smeden i docks kan trene meg til 30.. Thats it.. Kan ikke finne noen andre til å trene meg.. Var så dum å bli aprentice til hunteren.. så smeden kan vil ikke trene meg..

Noen som har en god ide hvordan jeg skal få strengthen min forbi 30?

Lenke til kommentar

Noen som har en god ide hvordan jeg skal få strengthen min forbi 30?

Mortis, militia smeden kan trene deg til over 30 i strength tror jeg..så vidt jeg husker er han maks 50.

Edit: Btw det var ikke dumt å bli apprentice hos Bosper, jeg har gått gjennom spillet tre ganger og Bosper var etter min mening den beste å være apprentice hos :thumbup:

Endret av CheesyPoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...