Gå til innhold

Counter-Strike for NGT-brukere...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei ikkje **** OM DET SPILLET ER UTDØDD!

Du har **** ikkje peiling du din lille DRITT!

Og bare vent til Counter-Strike: Condition Zero kommer ut, da kan du bare gå å henge deg visst du kaller det UTDØDD!

TENK MED DEN FORBANNA HJERNEN DIN DA!!!!

Du har **** ik peil på hvor stor CS egentlig er!

Du er en *****forbanna TAPER er du!

Lenke til kommentar

"Ett utdødd gammelt spill etter min mening. Det har gått for langt."

Du må jo være en idiot for å si noe slikt, tenk å komme med sin egen mening.

At du ikke skjønner at CS er best, det handler nemlig ikke om meninger, det er et faktum.

Du burde stikke å drepe deg selv.

Som tidligere statsborger av Bhurma der folk med andre meninger blir drept er det trivelig å se at at andre fra Bhurma hevder seg.

I Norge prater de om at alle må få ha sin egen mening og at man skal respektere den, for noe TULL!

Nei rakk ned på andre sin mening og kall dem en idiot, det nemlig slik intelligente mennesker fører samtale.

/ironic mode off

Jeg spiller selv CS med stor glede og ser fram til neste utgivelse. Likevel har jeg et åpent sin og forstår at andre vil prøve noe nytt med tanke på at CS er gammelt og Global Ops og UT 2003 + ghost recon og mange andre FPS spill har et "friskt pust."

Det kan hende du er 12 år og ikke har forstått va åpent sinn er enda, eller kanskje du har blitt kalt idiot av foreldrene dine hele livet slik at du må kalle andre det for å føle deg bedre.

Eller kanskje du bare spiller CS så mye at det er hele livet ditt, og dvs. at hvis andre begynner å spille andre spill har du ingen å "dele" livet ditt med.

Uansett håper jeg det bedrer seg, lykke til :wink:

Lenke til kommentar

cs er noe for folk som ikke liker å tenke strategi i spillene. d er bare å få seg et bra våpen og armor så går du rundt og skyter. jeg liker best strategispill med 3. personsvinkel, men endel 1. personspill er også gøy hvis de er mer avansert enn at du bare får deg et våpen og skyter vilt rundt deg.

f. eks. Battlefield 1942 er et spill i 1. person som virker veldig kult, fordi man har mengder av kjøretøy og da er det mer tenking en i f. eks cs og quake. les mer om d her

http://gamespot.com/gamespot/stories/previ...2849105,00.html

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk gidder å spille CS lenger.

Ja, i sin tid så var det best. Men nå er det bare patetisk. Utviklerene har ikke greid å holde tritt med de andre mod'ene. DoD er totalt overlegent, særlig etter 2.0 versjonen kom. Føle AHL 5 er bedre enn CS også, selv om det blir en helt annen spill type.

gidder ikke å rakke ned på CS direkte, for da blir det vel "flaming" å få..

Men noen av fordelene med DoD i forhold til CS er:

*Granatene funker faktisk. DVS en granat dreper... og du kan plukke dem opp og hive dem tilbake!

*Siktesystemet er ala Operation Flashpoint.

*MG våpen! Å herregud så kult det er å slakte hele det andre laget i en smekk..

*Designet på brettene er sykt mye bedre. CS brett føles utrolig primitive etter noen runder på Caen2 og Avalanche.

*Ikke uendelig med utholdenhet.

*Kan ligge deg ned.

*Kan spurte (dvs løpe veldig fort, men uten å kunne skyte)

*Vanskelig å campe fordi den du dreper vil respawne og komme tilbake for å drepe deg. Om han fant ut hvor du campet da..

DoD : http://www.dayofdefeatmod.com

AHL: http://ahl.action-web.net/

Der, nå har dere ingen unnskyldning for å henge fast i CS lenger :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 17:01, mokkmokk skrev:

Fatter ikke at folk gidder å spille CS lenger.

(klippet bort)

Helt enig... gikk selv lei av CS for hum... godt over halvannet år siden. Har en gjeng folk jeg pleier å stikke på LAN med innimellom (vi pleier å være en 25-30 stk.) og vi spiller aldri CS lenger. Rett & slett for kjedelig, både gameplay- og ikke minst grafikkmessig.

Lenke til kommentar

Det innlegget ovenfor - det med alle de punktene - er det dummeste jeg har sett på lenge.

Du sier: "Sikte à la Flashpoint, går an å legge seg ned, granater dreper" osv osv.

Jeg ser på alle argumentene dine der som negative, dvs. at det er bra at CS ikke er sånn. For hva hadde vel CS vært hvis det ikke hadde vært CS? Det er en grunn til at det er så populært!

Det er lov til å mene noe, men å si "I DOD går det an å legge seg ned, derfor er det bedre enn CS", det er for teit. Derfor:

Dummere argumenter mot CS har jeg aldri sett... Gratulerer, en del av dere erklærte dere nettopp som ensporede idioter.

---

Hva med å oppsøke en litt bedre spillside? Som f.eks... NEI, pokker! Er det lov med reklame for andre sider her?

Lenke til kommentar

Bare kommer med ymse angrep og meninger nå... (Sorry!)

CS er IKKE den mest realistiske mod'en! Hadde den vært realistisk, ville jeg kunne snubla i gjørma og slengt meg på magan og sånt... CS er ikke den beste mod'en! CS er ikke den peneste mod'en! Men det er gøy å spille. Men for enkelte, ville et avbrekk vært sunt. Tror noen bør, med åpent sinn, prøve andre spill. For eksempel Soldier of Fortune, Transport Tycoon Deluxe, Settlers 2, PopStar!/RockStar/Megastar, osv... Bare for variasjonens skyld!

"CS-gaymere er ikke som andre gaymere!"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

CS er jo seff bygd på Half-life motoren, som er en egen selvstendig grafikkmotor.. sjønner ikke helt at det skal ha noe med q1 å gjøre, bortsett fra litt inspirasjon..

noen synes det er kjedeli, andre gir ikke slipp på gode gamle cs.. slik som quake som levde i sikkert snart 10 år og fremdeles er med som compo på lan...

jeg liker quake og spiller litt cs også..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-19 08:46, kjerts skrev:

CS er jo seff bygd på Half-life motoren, som er en egen selvstendig grafikkmotor.. sjønner ikke helt at det skal ha noe med q1 å gjøre, bortsett fra litt inspirasjon..

noen synes det er kjedeli, andre gir ikke slipp på gode gamle cs.. slik som quake som levde i sikkert snart 10 år og fremdeles er med som compo på lan...

jeg liker quake og spiller litt cs også..

Half-life er bygd på en modifisert Quake 1 grafikkmotor, derfor er jo også CS det.

Lenke til kommentar

Tja. Som det selvstendig tenkende mennesket jeg er sluttet jeg å spille CS da beta 5.0 kom ut. Det var rett og slett ikke morsomt lenger. Jeg var lei.

Dette var av to grunner:

1. Ultrahyping i media. Fysjom. Masse drittunger som flooder vært eneste fora og server og gjør at gode motstandere (og ikke minst lagkamerater) blir veldig vanskelige å finne.

2. ALt blir kjedelig om man gjør det nok.

CS var et revolusjonerende konsept. Glitrende spill. Har betydd mye for hvordan senere spill har blitt seende ut. Men det er gaaaaaaamelt, og dødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...