Vikdal Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Til alle dere som har vinterferie, håper dere har det bra.. tenk litt på oss som ikke har, som enten jobber eller går på høgskole/universitet.. Men nok om det.. Som dere da sikker skjønner så er jeg student.. en fattig en, men som nå har fått litt penger til overs.. Samtidig sliter jeg med plass i mitt nåværende kabinett.. har sett meg lei på at jeg har HD'er fordelt på flere (les to ) kabinetter, med altfor mange sammenskjøtede strømkontakter fra en sliten PSU på altfor lite W. Har lenge siklet litt på et utrolig fett kabinett fra Lepont som jeg tror jeg skal gå for, men om du skulle ha et bedre forslag så fortell meg NÅ.. microplex er alikevell stengt frem til mandag.. Tror kabinettet skulle passe meg ganske så bra; det er litt større en det jeg trenger, god gjennomlufting fra de 5 medfølgende viftene etc.. Har du evt andre gode forslag så kom med det.. Så var det PSU som jeg absolutt trenger en kraftig oppgradering av.. Har kikket på serien til MIST, og lest endel innlegg fra folk som er veldig fornøyd.. Tenkte jeg skulle gå for en 430W e.l.. dette burde vel holde?? ( skal ha 4-5 disker, dvd + CD brenner, på en AMD CPU).. Har også kikket litt på serien til Thermaltake, men har ikke lest noen tester om denne.. Noen som har personlige erfaringer med noen av disse.. Vurderte en stund å gå for über utgaven på 560W men tror ikke jeg har nok penger til det det finnes jo også så mye annet.. Når det er sagt så kan det hende jeg velger litt økonomisk med tanke på PSU og går for MIST og heller kjøper meg en vifte styring.. men da har jeg et spm.. har kikket på denne.. Men den har bare 4 kanaler.. men ser fet ut.. går det ann å koble flere vifter på samme kontakt / kanal?? eller burde jeg gå for en slik en istede?? takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har samme kabinett, bare i blått. Det er et meget bra kabinett, som det er lett å montere/jobbe i og virker svært solid. Når det gjelder viftestyring, har jeg denne. Jeg kjører 4 vifter på en kanal. Fungerer helt fint. Så det går sikkert på andre viftestyringer også da. Mist er gode PSU'er, og jeg vil tro at en 430W skulle holde i massevis. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har samme kabinett, bare i blått. Det er et meget bra kabinett, som det er lett å montere/jobbe i og virker svært solid. Når det gjelder viftestyring, har jeg denne. Jeg kjører 4 vifter på en kanal. Fungerer helt fint. Så det går sikkert på andre viftestyringer også da. Mist er gode PSU'er, og jeg vil tro at en 430W skulle holde i massevis. Sunbeamen er veldig fin å koble flere vifter på en kanal, siden den leverer 20W på hver. Har forresten Cooler Master Aerogate 2, veldig bra den! (nesten samme som Cooldrive). Går fint å koble flere vifter på en kanal. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 kult.. tror det er denne vifte styringa det blir... den ser lissom liitt tøff ut også.. men en liten ting bare, står det HDD, Case etc på knappene eller står det fan1, fan2 etc som det gjør på noen av bidene på microplex.. ?? Er det noen andre som har noen andre forslag der ute??? Det er snart mandag veit dere, og da er microplex oppe og snurrer igjen, etter at de har flytta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå