Gå til innhold

Gothic II mission: Teste ut oblivion potion

Anbefalte innlegg

Har fått beskjde om å teste ut en oblivion scroll av en magiker i harbour distrikt. Fikk beskjed om å bruke denne når folk var slått bevistløse. Gikk likesågodt løs på han kjakan som plager nabolaget og står og hamrer i veggen hele tiden.

Det skjedde ikke noe da jeg kastet oblivion på ham da han lå på bakken. Er det noen her som vet hvordan den skal brukes?

Magikerne sier noe om "Use it at the right moment, nerver when a person is attacking you". Noen som har tips på hvordan man gjør dette riktig?

MazeKing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg tok å slo til Han som gav meg det Oblivion-spellet. etter å ha slått han helselaus med nevane(kan vel sikkert bruke våpen også) så reise han seg opp. Eg snakka med han og han sa han skulle anmelde meg til Lord Àndre. Så kasta eg spellet på han og da blei han blid igjen.

Lenke til kommentar
Eg tok å slo til Han som gav meg det Oblivion-spellet. etter å ha slått han helselaus med nevane(kan vel sikkert bruke våpen også) så reise han seg opp. Eg snakka med han og han sa han skulle anmelde meg til Lord Àndre. Så kasta eg spellet på han og da blei han blid igjen.

Ja kanskje like greit å gjøre det her først som sist? Og du fikk "godkjent" oppdraget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...