Mazeking Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har fått beskjde om å teste ut en oblivion scroll av en magiker i harbour distrikt. Fikk beskjed om å bruke denne når folk var slått bevistløse. Gikk likesågodt løs på han kjakan som plager nabolaget og står og hamrer i veggen hele tiden. Det skjedde ikke noe da jeg kastet oblivion på ham da han lå på bakken. Er det noen her som vet hvordan den skal brukes? Magikerne sier noe om "Use it at the right moment, nerver when a person is attacking you". Noen som har tips på hvordan man gjør dette riktig? MazeKing Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Tingen er at du ikke kan bruke den mens noen ser det. Ta en tur til karen med sauen rett før den første gården du kom til. Evt les her: http://www.ellusion.no/ellusion/ Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 jeg slo ned coragon, mannen i baren og kastet oblivion på ham mens han lå nede. Da han våknet nevnte han ikke hva som skjedde, altså d funket Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Eg tok å slo til Han som gav meg det Oblivion-spellet. etter å ha slått han helselaus med nevane(kan vel sikkert bruke våpen også) så reise han seg opp. Eg snakka med han og han sa han skulle anmelde meg til Lord Àndre. Så kasta eg spellet på han og da blei han blid igjen. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Eg tok å slo til Han som gav meg det Oblivion-spellet. etter å ha slått han helselaus med nevane(kan vel sikkert bruke våpen også) så reise han seg opp. Eg snakka med han og han sa han skulle anmelde meg til Lord Àndre. Så kasta eg spellet på han og da blei han blid igjen. Ja kanskje like greit å gjøre det her først som sist? Og du fikk "godkjent" oppdraget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå