Jan-E. Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har mistet videobildet på TVn, Windows og alt annet er der men ikke levende bilder. Alt funker på PC-skjermen. Det er det samme om jeg bruker Power-DVD eller Mediaplayer, og om det er DVD eller filer jeg prøver å spille av. Avspillerne kommer opp men, de er svarte. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 ¨sjekk på instillinger om du har satt tven på primær eller sekundær. Det virker som at tven er satt på sekundær og pc-skjermen på primær. Bytt om på instillinger. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) ¨sjekk på instillinger om du har satt tven på primær eller sekundær.Det virker som at tven er satt på sekundær og pc-skjermen på primær. Bytt om på instillinger. TVn er sekundær og det har virket før, skjermkortet er satt på "kloning" og "rammen" som videobildet kommer opp i er der, men det er svart inni. Skjermkort: Asus V9520 Video Suite. Edit: Har prøvd å byttet om på skjermene, og da virket det...... Hva har skjedd, jeg har jo hatt bilde på både PC-skjerm og TV samtidig før?? Endret 26. februar 2004 av Jan-E. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Har sett på FAQ pa Asus hjemmeside, og der står det: "I connect the monitor and the TV with the ASUS VGA card and set the Clone mode for nview. But I find the video movie can only be displayed on the monitor while it is shown as blank on the TV. How to solve it?" "Please set the "Hardware acceleration" to "None" in "Windows Display properties->Setting->Advanced->TroubleShoot" to solve this problem." Når jeg gjør det så blir jo PC-skjermen også idiot! Noen som kan fordype seg i dette problemet? Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Problemet er løst. Var veldig enkelt egentlig, skjermoppløsning til TV sto på 1024x768, jeg satte den til 800x600, 60hz, og nå virker alt som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå