hans A Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Blir å sette opp en helt ny pc. Men er litt usikker på hvor mange partisjoner man bør dele harddisken i. Det er en 120Gb, med win XP. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 anbefaler en på 20 gig til windows. å en til alt annet. MR_T Lenke til kommentar
qb4trolls Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det kommer litt an på hva du skal bruke den til, men C: trenger ikke være så stor, men da bør du plassere mine dokumenter i f.eks D: qb4trolls Lenke til kommentar
Evial Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Jeg liker å kjøre 2. (3) part1 windows. 10 gb burde være greit, da har man litt å installere prog/spill uten at man får knappt med plass (part2 arbeid. 2 gb er greit nok, da har man litt plass for viktige filer.) part3 lager. Resten her. Med dette oppsettet kan man reinstallere windows uten at man mister noe som ligger på lager partisjonen, eventuelt arbeid partisjonene. Jeg har også noen ganger laget en partisjone til som jeg har brukt til arbeid. Der lagrer jeg dokumenter som jeg bruker i jobben. Kan være greit å ikke blande sammen downloding og arbeid. Endret 26. februar 2004 av knut oddsen Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Maskinen kommer til bli fylt med XX antall spill. 2 unger på 10 og 14 som sikkert kommer til å legge inn spillene på de directoryene som innstallasjonsprogrammene foreslår! (Dere skjønner tegningen) Eller blir den brukt til surfing. Kan det være en grei løsning for de å dele HDD'en opp i 3. ( c:50GB,d:60GB,e:10GB) Endret 26. februar 2004 av hans A Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Oki, da ville jeg foreslå 80/40. Det er ikke noe vits å ha en liten OS og en stor spill partisjon siden de aller fleste spill trenger å reinstalleres hvis OSet må reinstalleres. Med 80/40 har du 80GB til spill og progs, og 40GB til ting du laster ned som ikke trenger å installeres, musikk, filmer evt installfiler Endret 26. februar 2004 av Mr-CEO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå