Headshot2 Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei folkens! Jeg har et problem som jeg håper noen glupinger kan hjelpe meg med... Jeg har akkurat kjøpt ny PC med det 3D kortet som står øverst, problemet er at PC stopper helt opp når jeg lar den stå i ro en stund eller når jeg spiller noe eller er ute i windows..... Dette skjer ikke med en gang jeg starter windows, men den kan klikke etter 5 min. og etter 1 time... Jeg har vært inne på Creative sin hjemmeside og lasta ned driver som skal være kompatiblet med mitt operativsystem (XP), men problemet er der fortsatt. Har også prøvd meg på nyeste NVIDIA drivere uten noen suksess.... Er det noen som kan hjelpe en stakkar i nød hadde det vært flott...:smile: Lenke til kommentar
ratm Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Kast creative cd'n. Last ned nyeste nvidia detanator drivere (23.11?) Lenke til kommentar
zexs Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Dette har han jo allerede gjort!! Lenke til kommentar
kossy Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm her finner du hjelpen du trenger, hadde samme problem med mitt GeForce Deluxe kort fra Asus, men 27.52 drivern jeg bruker nå er nesten perfekt... NESTEN, eneste som mangler er å få til AGP Texture, men ellers funker det bra i alle tilstander... Lenke til kommentar
Headshot2 Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Har testa alle nye driver t.o.m 23.11....men d klikker allikevel, jeg skal prøve å legge inn 27.52 driveren og se om d hjelper..... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 VIA 4-in-1 er installert? Forsøk å disable "fastwrites" i BIOS og sett AGP til 2x. Dessuten kan du prøve å sette "PnP OS" yes eller no, avhengig av hva den står på nå. Lenke til kommentar
Headshot2 Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Hva vil d si at jeg satter AGP til 2x ? Lenke til kommentar
Headshot2 Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Og med det samme, hva mener du med disable fastwrites og PnP OS yes eller no ? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå