Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Adsl-Linja detter

Anbefalte innlegg

Har problemer med adsl linja når jeg bruker telefonen. Har isdn og bravida har vært å sjekket uten att dem finner ut noe.

Bruker Catch 1700/512 og den fungerer bra bortsett fra når det er trafikk på telefonen.(veldig irriterende).

Er det noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg hadde et lignende problem en gang. De vist seg at det var flere "mellomkoblinger" før splitteren (ikke i bruk seff.) som va slarkete. Mange mellom koblinger kan føre til signaltap hvis det er gjort dårlig arbeid.

Prøv også og oppdatere router. Er du BOMBE sikker på at det er telfonen som er feilen?

Lenke til kommentar

Har hatt akkurat det samme som deg.....grunnen var at telefonen stod på feil plass...Nå vet jeg jo ikke akkurat hvor linja mi kommer inn i huset, men alt jeg gjorde var å plassere telefonen et annet sted.

Problemet var for meg at med en gang jeg svarte telefonen eller ringte med telefonen fikk jeg ikke kontakt med internet. Måtte koble meg opp på nytt.

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker , men det skjer hver gang telefonen er i bruk.

Har forresten akkurat snakket med Catch for endte gang og de skulle visst prøve noe utskifting på sentralen deres.

De hadde visst et tilfelle til i fra samme sted, så jeg håper at det lar seg ordne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...