Andreasfe Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har du mulighet til å ta et bilde, og vise meg det. Vil se hvor kult det ble!!!!!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fikk mitt raidmax i går... Syntes det ser meget pent ut med vifta på midten... Har en venn som har fjernet den....syntes kabbise mister det stilige preget sitt Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 har bestillt det raidmax kabbiset, men en ting jeg ikke likte er at de viftehullene så ikke akkurat ut som om at det kommer så mye luft ut av, er jo bare masse sånne småe hull, og det fører jo bare til mere bråk og mindre luft gjennomstrømning. Men når jeg så bilde av kabbiset på microplex sine sider så ser det ut som om at hullene der vifta skal stå er like store som de som er på chieftech kabbinettene ? noen som kan bekrefte dette ? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 led viften i sidedøren bråker litt. Viftene bak er ganske stille. da har no du måtta fått en ganske defekt sidedørs vifte...for den er like stille den som di andre...ialfall hoss meg ... men men... er noe å krangle over det Ehm? Da har jeg også det, det er OK støy i viftene bak, selv om de bråker meste i pc'en min. Men akkurat nå har jeg koblet ut sidedør viften, den bråker rett og slett for mye, helt enormt! Eller kanskje det bare er ørene min som er litt for følsome... Btw fjernet Z'en i vinduet, men det ble veldig mislykket, ble masse ripper og fikk ikke ordentlig av kantene... Har forresten tatt av det svarte filteret i side døren, og visst jeg tok av grillen bråkte det enda litt mindre, men fortsatt alt for høyt. Blir heller en ny led vifte etter komfirmasjonen. Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg har nå testet noe... har stoppet alle kabinett viftene.... og funnet ut om disse bråker.... mitt svar er nei...jeg hører ikke forskjell mellom når de er av eller på... så hvorfår dere hører det vet jeg ikke... mine er ialfall stille som om det ikke skulle ha vært noe der.... men derimot CPU og PSU viftene... de bråker...spess PSU da dette er en q-tec dualfan 400W gold edition.... 33 db?? my ass at den er på 33 db...heller 50db... hehe...skal kjøpe meg ny med tiden....orker ikke bytte enda...pluss at jeg mangler litt penger Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 men derimot CPU og PSU viftene... de bråker...spess PSU da dette er en q-tec dualfan 400W gold edition.... 33 db?? my ass at den er på 33 db...heller 50db... hehe...skal kjøpe meg ny med tiden....orker ikke bytte enda...pluss at jeg mangler litt penger Da er det vel ikke så veldig rart Eller tok du og stoppet viftene på psu når du testet? Psu'en min ligger på rundt 20Db, Cpu viften 17Db, så er vel derfor jeg hører den så godt. Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 ja..har stoppa cpu og psu oxo... da ble det helt stille... nesten ikke hørbare kab. viftene Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 ja..har stoppa cpu og psu oxo... da ble det helt stille... nesten ikke hørbare kab. viftene Prøve selv. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Prøv å sett kabinettet i et veldig varmt rom.. De tempraturstyrte viftene tok helt av, og da skal jeg love dere at de bråkte. Men jeg åpnet vinduene og da roet de seg igjen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hm, side dør's viften har ikke denne temp kontrollen. Kjører den på fult hele tiden da? Hvordan kan jeg stille ned volten til f eks, 5? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det var jo de to tempraturstyrte viftene som bråkte da.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 De bråker aldri mere, enn den i sidedøren anyway. Satt den ene kabb viften med temp kontroll i psu'en min, så tror det blir varmt nok der til at den setter seg på fult. Men sidedrø's viften er 2 ganger så høy... Men jaja Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 varmt rom jah...24 grader her nede... svetter som en gris... så tror de er varmt for pcn oxo... system 30 og cpu er nå på 47...men etter ei stund går den ned til 41...har nettop spilt.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 min system.temp pleier å være på 32 grader men før i dag da det var så varmt var den på 45 grader.. (stod nesten i solen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå