LEFZE^ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg vurderer og piffe opp pcen litt og har tenkt på dette, og da lurer jeg på om noen vet om dette er et solid og bra kabinett, også lurer jeg på om det fort blir varmt inni der... (kan jo bare kjøpe bedre vifter da:)) Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er et helt greit kabinett, men vi er vel ikke så gla' i ferdigmoddet? Lenke til kommentar
the bønn Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg synes du burde kjøpe det gule. det er mye fetere. jeg har det og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Veldig solid kabinett, utenom at fronten er laget av plastikk. System temperaturen min ligger på ca 34'C m\ AMD64 3000+. Viftene fungerer fint, men skal sette inn en 120mm foran. Kjøp det, du blir garantert fornøyd. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Skal kjøpe det grønne Raidmax, men lurer på en ting: Følger det med noe katoder hvis ja: hvilken farge er den? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) hmm, cheiftech er vel omtrent det samma? det er litt ghetto å ha ferdigmodda. Det vekker ikke no spess oppmerksomhet på LAN! EDIT: når jeg ser noen som har sån ferdimgmodda faenskap tenker jeg "uff for en kjedelig søppelnerd" Endret 27. februar 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Skal kjøpe det grønne Raidmax, men lurer på en ting:Følger det med noe katoder hvis ja: hvilken farge er den? Nei, det følger ikke med noen kathoder, men det følger med en vifte i sidedøren med lys i.. Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hmm, cheiftech er vel omtrent det samma? det er litt ghetto å ha ferdigmodda. Det vekker ikke no spess oppmerksomhet på LAN! EDIT: når jeg ser noen som har sån ferdimgmodda faenskap tenker jeg "uff for en kjedelig søppelnerd" et kabinett som man kjøper modda er aldrig ferdig modda..du kan fortsjatt jøre mye med det Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg vurderer og piffe opp pcen litt og har tenkt på dette, og da lurer jeg på om noen vet om dette er et solid og bra kabinett, også lurer jeg på om det fort blir varmt inni der... (kan jo bare kjøpe bedre vifter da:)) Hadde en gang et raidmax, men det blir fort for lite og plexi plata blir ripete på 1-2-3. Så jeg kvitta meg med det. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg vurderer og piffe opp pcen litt og har tenkt på dette, og da lurer jeg på om noen vet om dette er et solid og bra kabinett, også lurer jeg på om det fort blir varmt inni der... (kan jo bare kjøpe bedre vifter da:)) Dette er et bra kabinett, og det er god luft gjennomstrømning i det. Det følger med 3 vifter somer ganske stillegående. Jeg har det kabinettet selv og er meget fornøyd med det. Lenke til kommentar
Haslum Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Den grønne raidmaxen er den tøffeste av dei....! gå for den grønne. Lenke til kommentar
hevychevy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 [/size][/font]jeg synes det kabinettet er ganske bra, er litt bråkete men. har tenkt å bytte ut noen av viftene med noen mer stille gående. Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 [/size][/font]jeg synes det kabinettet er ganske bra, er litt bråkete men.har tenkt å bytte ut noen av viftene med noen mer stille gående. bråkete...nei... de viftene som er med i det kabinettet bråker ingen ting... det er PSU som bråker... dette har jeg funnet ut... så jeg vurderer å finne meg en ny psu... har q-tec 400 dualfan gold "33dB"...33db my ass Lenke til kommentar
GSM Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 led viften i sidedøren bråker litt. Viftene bak er ganske stille. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 [/size][/font]jeg synes det kabinettet er ganske bra, er litt bråkete men.har tenkt å bytte ut noen av viftene med noen mer stille gående. bråkete...nei... de viftene som er med i det kabinettet bråker ingen ting... det er PSU som bråker... dette har jeg funnet ut... så jeg vurderer å finne meg en ny psu... har q-tec 400 dualfan gold "33dB"...33db my ass Min q-tek bråker no så inni pokker! Uff....aldrig mere q-tek......greit det er billig, men hallo!! Men ny psu på vei Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 led viften i sidedøren bråker litt. Viftene bak er ganske stille. da har no du måtta fått en ganske defekt sidedørs vifte...for den er like stille den som di andre...ialfall hoss meg ... men men... er noe å krangle over det Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kabinett viftene bråker ikke unormalt mye, men du kan jo høre dem. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har sølvvarianten av kabinettet.. Veldig bra kabinett.. Har vel 20C i det.. Fin gjennomstrømning og lite bråk. Lite rotete med mye ledninger i.o.m. at det er lite.Husk spes. skruer til viftene forran Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Jeg har sølvvarianten av kabinettet.. Veldig bra kabinett.. Har vel 20C i det.. Fin gjennomstrømning og lite bråk. Lite rotete med mye ledninger i.o.m. at det er lite.Husk spes. skruer til viftene forran Godt å høre......får mitt i morgen... så lenge det er bedre kvalitet en på q-tek Noe som skal bli en glede å kvitte seg med Endret 17. mars 2004 av haddis Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har modda mitt raidmax kabinett....det å fjerne viftegrillen foran som ser helt jævli ut bare ta en veldig fin liten sag og start arbeidet med å kappe dem av....viftene er bra og hvi du kjøper katoder...rød grønn og UV og en viftekontroll med blå leds fjerna frontlokket foran... mye bedre effekt med vifekontrollen Sort er den råeste fargen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå