Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, cheiftech er vel omtrent det samma? :) det er litt ghetto å ha ferdigmodda. Det vekker ikke no spess oppmerksomhet på LAN!

EDIT: når jeg ser noen som har sån ferdimgmodda faenskap tenker jeg "uff for en kjedelig søppelnerd"

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hmm, cheiftech er vel omtrent det samma? :) det er litt ghetto å ha ferdigmodda. Det vekker ikke no spess oppmerksomhet på LAN!

EDIT: når jeg ser noen som har sån ferdimgmodda faenskap tenker jeg "uff for en kjedelig søppelnerd"

et kabinett som man kjøper modda er aldrig ferdig modda..du kan fortsjatt jøre mye med det :)

Lenke til kommentar
Jeg vurderer og piffe opp pcen litt og har tenkt på dette, og da lurer jeg på om noen vet om dette er et solid og bra kabinett, også lurer jeg på om det fort blir varmt inni der... (kan jo bare kjøpe bedre vifter da:))

Hadde en gang et raidmax, men det blir fort for lite og plexi plata blir ripete på 1-2-3. Så jeg kvitta meg med det.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer og piffe opp pcen litt og har tenkt på dette, og da lurer jeg på om noen vet om dette er et solid og bra kabinett, også lurer jeg på om det fort blir varmt inni der... (kan jo bare kjøpe bedre vifter da:))

Dette er et bra kabinett, og det er god luft gjennomstrømning i det. Det følger med 3 vifter somer ganske stillegående.

Jeg har det kabinettet selv og er meget fornøyd med det. :thumbup:

Lenke til kommentar
[/size][/font]jeg synes det kabinettet er ganske bra, er litt bråkete men.

har tenkt å bytte ut noen av viftene med noen mer stille gående. :thumbup:

bråkete...nei... de viftene som er med i det kabinettet bråker ingen ting... det er PSU som bråker... dette har jeg funnet ut...

så jeg vurderer å finne meg en ny psu... har q-tec 400 dualfan gold "33dB"...33db my ass :p

Lenke til kommentar
[/size][/font]jeg synes det kabinettet er ganske bra, er litt bråkete men.

har tenkt å bytte ut noen av viftene med noen mer stille gående. :thumbup:

bråkete...nei... de viftene som er med i det kabinettet bråker ingen ting... det er PSU som bråker... dette har jeg funnet ut...

så jeg vurderer å finne meg en ny psu... har q-tec 400 dualfan gold "33dB"...33db my ass :p

Min q-tek bråker no så inni pokker!

Uff....aldrig mere q-tek......greit det er billig, men hallo!!

Men ny psu på vei :D

Lenke til kommentar
Jeg har sølvvarianten av kabinettet.. Veldig bra kabinett.. Har vel 20C i det.. Fin gjennomstrømning og lite bråk. Lite rotete med mye ledninger i.o.m. at det er lite.Husk spes. skruer til viftene forran  ;)

Godt å høre......får mitt i morgen...

så lenge det er bedre kvalitet en på q-tek :D

Noe som skal bli en glede å kvitte seg med

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Har modda mitt raidmax kabinett....det å fjerne viftegrillen foran som ser helt jævli ut :thumbdown:

bare ta en veldig fin liten sag og start arbeidet med å kappe dem av....viftene er bra og hvi du kjøper katoder...rød grønn og UV og en viftekontroll med blå leds :thumbup:

fjerna frontlokket foran... mye bedre effekt med vifekontrollen

Sort er den råeste fargen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...