Togo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 PCGW er artig, Komputer sux. Gratulerer med et meget velbegrunnet innlegg. Komputer for alle er da et bra blad det, det bare fokuserer mer på nygebynnere innen data enn de mer erfarne (selv om de har noe stoff for de også). Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg las nettopp i et gammelt Komputer for alle, der sto det noe sånn som dette: Har du tenkt å kjøpe Office pakken? I Malaysia kan du kjøpe den for 25kr på gata. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ahhh, Jeg savner det gode gamle Tekno jeg... det var tider det... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Synes Tekno var et søppelblad jeg. Savner PC Player... fikk mitt første PCGW i posten i dag...2-3 mnd etter jeg bestilte abonnemenetet... Ellers så er jo både HjemmePC, Komputer for Alle og PC Pro kurrante blader. GameReactor synes jeg også er et bra blad Endret 27. februar 2004 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Gamereactor er definitivt et bra blad. Og siden de legger demoer, filmer, patcher på web istedenfor på cd er det mye billigere også. 250,- i året er jo ikke akkurat en utgift (og hvis du fortsatt går på skole kan du få det gratis) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 savner pc-player jeg og!!! aaah.... husker i gode gamle dager, spesielt en sommer hvor jeg kjøpte alle pc-player numerne og lå å koste meg med det ute i hagen hele dagen. så var det ned til byen, kjøpe et anbefalt spill og sitte hekta i flere uker. det var tider det.... syntes de nye bladene ikke helt lever opp til forventningene. de blir liksom så upersonlig og de var mye tykkere og billigere før Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Gamereactor er definitivt et bra blad. Og siden de legger demoer, filmer, patcher på web istedenfor på cd er det mye billigere også. 250,- i året er jo ikke akkurat en utgift (og hvis du fortsatt går på skole kan du få det gratis) Hm, jeg henter Gamereactor gratis på den nærmeste videosjappa. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Gamereactor er definitivt et bra blad. Og siden de legger demoer, filmer, patcher på web istedenfor på cd er det mye billigere også. 250,- i året er jo ikke akkurat en utgift (og hvis du fortsatt går på skole kan du få det gratis) Hm, jeg henter Gamereactor gratis på den nærmeste videosjappa. Jeg også. Hvem gidder å betale for den dritten? PCGW derimot, er et ok blad. Ikke pga artikler, men pga en 9 GB dobbel DVD med hver utgave! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Gamereactor er definitivt et bra blad. Og siden de legger demoer, filmer, patcher på web istedenfor på cd er det mye billigere også. 250,- i året er jo ikke akkurat en utgift (og hvis du fortsatt går på skole kan du få det gratis) Hm, jeg henter Gamereactor gratis på den nærmeste videosjappa. Jeg også. Hvem gidder å betale for den dritten? PCGW derimot, er et ok blad. Ikke pga artikler, men pga en 9 GB dobbel DVD med hver utgave! Personlig syns jeg det er ganske billig "dritt" for 250,- i året med tanke på at du får et blad i postkassa di og tilgang til internett database som blant annet har en del eksklusive saker. DU kan vel ikke utdype hvofor Gamereactor er noe dritt da ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 eg er enig med stryder, personleg så syns eg at gamereactor sitt blad er bra. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ja, GameReactor er hvertfall bedre enn PC GamingWorld synes jeg. Synes de virker litt useriøse (PCGW) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ahhh, Jeg savner det gode gamle Tekno jeg... det var tider det... Tekno og Databladet. Det var saker, det. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ahhh, Jeg savner det gode gamle Tekno jeg... det var tider det... Tekno og Databladet. Det var saker, det. Hehe, husker vi kjøpte en del "Komputer for alle". Artig lesing. Når det gjelder Gamereactor, synes jeg det er veldig bra blad, med tanke på prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå