Kromstag Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Eg har Win XP pro og eit PCI kort med 2 ekstra IDE kontrollere. no har eg bruker eg alle IDE kontrollerene på Hovudkortet og på PCI kortet. inne i Windows får eg 3 ekstra tomme disker som ikkje vekk. prøvd med det meste.... Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 partition magic. kan fjerne dem med det, hvis det var det du skulle da Lenke til kommentar
Kromstag Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 har prøvd det, men programmet kan ikkje slette diskene... Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Er diskene tomme slik at de ikke har noen hardiskplass kan du sette dem til å ikke vises i windows i partition magic hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Kromstag Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 kk, takker. skal sei frå vist det funkar Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) tror kanskje det er å høyreklikke på partisjonen->advanced->driveletter og sette den til none. vil ikke prøve her siden jeg kan risikere og miste filene på partisjonen. EDIT: Så nå at det stod hide partition på høyreklikk->advanced->hide Endret 26. februar 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
Kromstag Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Fant ut kva problemet var... nokon hardiskar var formatert i ein anna vesion av win xp pro enn den eg har no. så RAW diskane er der fordi windows ikkje klarer å bestemme seg får kva dei er... no har eg lasta alt over på ein anna disk. formatert diskane og lagt det over igjen. så no er RAW diskane vekke og eg er happy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå